کد خبر: ۴۶۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

تماشایی ترین مرکز خرید جهان + تصاویر

این مرکز خرید تماشایی از کوچه‌های گینزا شهر توکیو، پایتخت ژاپن الهام گرفته شده تا مسیرهای زیگزاگی در طبقات ایجاد کند و حس کشف و جستجو را به خرید برگرداند.
آفتاب‌‌نیوز :

منطقه گینزا در توکیو مدت هاست که محل طراحی فروشگاه‌های زیبا و دیدنی است. اخیرا گینزا ۶ با ۴۶۴۵۰ مترمربع و ۲۴۱ مغازه به بزرگترین مرکز خرید این منطقه تبدیل شده است. اما جالبتر از ابعاد آن، طراحی این مرکز خرید است.

این ساختمان توسط معمار یوشیو تانیگوچی طراحی شده است. در فضای داخلی آن سنت‌های معماری این کشور با تکنیک‌های معاصر آمیخته شده است. دیوارهای مشبک چشم را از طبقه‌ای به طبقه‌ای دیگر در مرکز تا سقف مجسمه مانند آن می‌کشاند.

این مرکز خرید از کوچه‌های گینزا و توکیو الهام گرفته شده تا مسیرهای زیگزاگی در طبقات ایجاد کند و حس کشف و جستجو را به خرید برگرداند.

همچنین در بام این مرکز خرید یک باغ، یک سالن غذاخوری و سالن نمایش همراه با موسیقی سنتی ژاپنی طراحی شده است. این ساختمان باهمکاری موزه هنری موری، اینستالیشن‌های هنری دائمی و موقت را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این خریداران می‌توانند از دیوارهای زنده ۱۲ متری که باغ‌های عمودی و آبشار دیجیتال را در برمی گیرد دیدن کنند.

منبع: برترینها


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین