کد خبر: ۴۶۲۳۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

توصیه ریبری به دو هموطن خود در بایرن

ستاره فرانسوی با تجربه بایرن مونیخ توصیه‌های مهمی به دو هموطن خود در این تیم آلمانی داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
فرانک ریبری با تجربه‌ترین بازیکن کنونی بایرن مونیخ به شمار می‌آید. او ۱۰ سال است که در این تیم فرانسوی بازی می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این ۱۰ سال بوده است. ریبری در حال‌ حاضر تنها بازیکن فرانسوی بایرن نیست. او دو هموطن دیگر در بایرن دارد و توصیه‌هایی به آنها کرد.

تولیسو و کومان، دو بازیکن فرانسوی دیگر بایرن مونیخ هستند و ریبری برای موفق شدن این دو بازیکن توصیه‌های به آنها کرد.

او گفت‌: کومان یک بازیکن جوان و بسیار با استعداد است. او از نظر شخصیتی تفاوت زیادی با من دارد. به او گفته‌ام که باید در درجه نخست رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برای او مهم‌تر از هر چیزی باشد. او نباید به دنبال نیمکت نشینی و حضور در دقایق پایانی باشد. کومان باید هر چه‌ سریع‌تر زبان آلمانی را یاد بگیرد تا بتواند به راحتی با بازیکنان رابطه بر قرار کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از بیلد،ریبری که سابقه قهرمانی با بایرن در سه گانه را دارد یک توصیه هم به تولیسو خرید جدید بایرن مونیخ داشت و ‌اضافه کرد: تولیسو نشان داده که بازیکن با استعداد و بزرگ است. من معنی شعار بایرن " ما یکی هستیم" را برای او توضیح داده‌ام. او باید بداند که دیگر بازیکن لیون نیست، بلکه در یکی از بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کند. در بایرن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید بسیار آماده باشی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین