کد خبر: ۴۶۲۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

شرط و شروط برای تعطیل نشدن کشتارگاه گچساران

فرماندار شهرستان گچساران گفت: در صورت رفع نشدن مشکلات، کشتارگاه تعطیل و گوشت مورد نیاز شهرستان را از یاسوج تامین خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی گچساران افزود: تأمین و حفظ سلامت مردم یکی از وظایف بسیار مهم کلیه دستگاهها و ارگان ها است.

وی بیان کرد:  باید برای رفع مشکلات بهداشتی کشتارگاه دام شهرستان گچساران در اسرع وقت اقدام کرد.

فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: با توجه به ضرورت موضوع و اهمیت بحث سلامت مردم و در راستای اهمیت پیشگیری از بیماری های مشترک دام و انسان و درخطر بودن سلامت شهروندان موضوع رسیدگی به وضعیت کشتارگاه ها ضروری است.

رحیمی عنوان کرد: تمام متولیان این امر ضرورت دارد نسبت به رفع مشکلات کشتارگاه در اسرع وقت اقدام کنند.

وی گفت: در صورت عدم رفع مشکلات کشتارگاه تعطیل و گوشت مورد نیاز شهرستان را از یاسوج تامین خواهیم کرد.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی به لحاظ اهمیت بحث سلامت مردم و رفع شدن مشکلات کشتار گاه مبلغی اعتبار اضافه بر اعتبارات تخصیصی به شهرداری جهت رسیدگی به مشکلات و توسعه کشتارگاه اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، رحیمی بیان کرد: ارتقای سطح سلامت عموم مردم توسط شبکه بهداشت و درمان به تنهایی امکان پذیر نیست و با تعامل و همکاری سازمانها و دستگاههای اداری میسر می شود. انجام آزمایشات میکروبی و بررسی املاح موجود در آب شرب در سطح شهرستان بویژه در روستاها یکی دیگر از اقدامات بسیار مهم  است.

فرماندار شهرستان گچساران اضافه کرد: بروز بیماریهای واگیردار ناشی از آب شرب آلوده می تواند باعث مشکلاتی در سطح جامعه شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین