کد خبر: ۴۶۲۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

اعتراض بانوان مجری 'بی بی سی'به تبعیض

تعدادی از بانوان مجری و خبرنگار شاغل در شبکه بین المللی بی بی سی با ارسال نامه ای به تونی هال، مدیرکل این بنگاه خبری، خواستار برداشته شدن فاصله میان پرداخت ها به کارکنان آقا و خانم، شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
تارنمای بنگاه خبری بی بی سی روز یکشنبه نوشت: این بانوان مجری و خبرنگار، وجود فاصله میان دستمزدهای آنان با آقایان را نوعی تبعیض جنسیتی خوانده و نسبت به این وضع که سال های متمادی در بی بی سی رایج بوده، اعتراض کردند.

سخنگوی بی بی سی به خبرنگاران گفت: پیشرفت هایی در این خصوص به عمل آمده، اما کارهای زیادی باید برای رفع تبعیض بشود.

اعتراض بانوان مجری 'بی بی سی'به تبعیض

به گزارش ایرنا، بی بی سی، میزان حقوق پرداختی به مجریان و خبرنگاران برجسته این شبکه را بیش از 150 هزار پوند در سال اعلان کرده است.

در گزارش سالانه بی بی سی آمده است: حقوق های سالانه برای دو سوم مجریان و خبرنگاران برجسته آقای این بنگاه خبری، بیش از 150هزار پوند می باشد. بالاترین حقوق به کریس اوانس، گوینده رادیو پرداخت می شود که معادل دو میلیون و 250هزار دلار در سال است.

کلادیا وینکلمن، که نام او در نامه به مدیر کل بی بی سی نیامده است، سالانه بین چهار صد و پنجاه هزار دلار تا 500 هزار دلار، حقوق دریافت می کند.

جاستین گرینینگ، مدیر آموزش بی بی سی گفت: فاصله میان پرداخت های بی بی سی، قابل توجیه نیست.

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگران بریتانیا با اعتراض به آنچه که تفاوت حقوق های نجومی نامیده، آن را تبعیض آمیز دانسته است.

نویسندگان این نامه در متن اعتراض کتبی خود به مدیرکل بی بی سی افزودند: بی بی سی به همکاران خانم این شبکه کمتر از آقایان حقوق پرداخت می کند که این تبعیض باید پایان یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
مگه چون اونجا تبعیض هست ما هم باید بگوییم چون اونجا تبعیض هست اینجا هم طبیعی است که باشد ؟مگر ما نمی گوییم انها حقوق بشر خودشا را دارند ما حقوق بشر خودمان را؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین