کد خبر: ۴۶۲۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

زلزله ۴.۵ ریشتری در "سیرچ" کرمان/ آماده‌باش امدادگران در یزد و سیستان‌وبلوچستان/برق منطقه شهداد قطع شد/میزان خسارت مشخص نیست+عکس

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۵ دهم ریشتری در منطقه سیرچ استان کرمان گفت: ۷ تیم امدادی هلال احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی این زلزله به منطقه اعزام شده‌اند که تاکنون به جز ریزش دیوار در دو روستا، خسارت جانی و مالی دیگری گزارش نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
"سید حمید جمال‌الدینی" با اشاره به وقوع این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در منطقه سیرج استان کرمان گفت: ۷ تیم ارزیاب برای برآورد خسارات احتمالی این زلزله به منطقه اعزام شده‌اند.

جمال‌الدینی افزود: از تعداد ۷ تیم امدادی، ۲ تیم ارزیاب به شهرستان ماهان، ۲ تیم به شهرستان گلباف، ۲ تیم به شهرستان سیرچ و یک تیم واکنش سریع نیز به منطقه زلزله‌زده اعزام و در حال بررسی مناطق زلزله‌زده استان هستند.

وی با اعلام گزارش اولیه میزان خسارات زلزله در استان کرمان گفت: منطقه شهری خسارت جانی و مالی گزارش نشده، اما در دو روستا ریزش دیوار گزارش شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، سخنگوی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در استان‌های معین یزد و سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی در منطقه زلزله زده در صورت نیاز در حالت آماده باش هستند.


محمد‌حسین یزدان‌پناه در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: لحظاتی پیش زلزله‌ای به بزرگی 5.4 ریشتر روستای سیرچ در بخش شهداد را لرزاند.

وی افزود: بر اثر زلزله5.4 ریشتری امشب در سیرچ برق شهداد، تکاب و روستای گردشگری سیرچ قطع شده است.

بخشدار شهداد با بیان اینکه خودم در شهداد بوه و در حال عزیمت به کانون زلزله در روستای سیرچ هستم گفت: نیروهای امدادی در حال آماده‌باش هستند.

برق منطقه شهداد بر اثر زلزله قطع شد/میزان خسارت مشخص نیست

یزدان‌پناه تصریح کرد: هیچ اطلاعی از میزان خسارات احتمالی وجود ندارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، این زمین لرزه در فاصله 12 کیلومتری سیرچ، 19 کیلومتری شهر اندوهجرد و 27 کیلومتری گلباف و 55 کیلومتری شهر کرمان در ساعت 22 و 2 دقیقه و 12 ثانیه و در عمق 10 کیلومتری به وقوع پیوسته است.

برق منطقه شهداد بر اثر زلزله قطع شد/میزان خسارت مشخص نیست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
1
ببخشید، در سیرجان چند نفر عرق خوردند، چرا در سیرچ زلزله اومده؟ اشتباهی شده حتما؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین