کد خبر: ۴۶۳۰۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

مولاوردی: عده ای در تلاش برای سرگرم کردن دولت به حاشیه ها و بازداشتن از خدمت هستند

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: امروز شاهد تلاش عده ای برای سرگرم کردن دولت به حاشیه ها هستیم تا آن را از خدمت در همین زمان محدود باز دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
شهیندخت مولاوردی دوشنبه شب در مشهد در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی افزود: در دنیا بطور طبیعی مولاوردی: عده ای در تلاش برای سرگرم کردن دولت به حاشیه ها و بازداشتن از خدمت هستندبعد از انتخابات رقابت جای خود را به رفاقتها می دهد اما در کشور ما این رقابتها تشدید و همه تلاشها برای به زمین زدن دولت بر سر کار آمده بکار گرفته می شود. امروز شاهد مواردی از این دست در جامعه هستیم حال آنکه باید همه تلاشها برای توسعه بیشتر بکار گرفته شود. 

وی ادامه داد: در شرایطی که در حوزه اقتصاد با وجود همه تلاشها با مسائل اساسی مواجهیم، چالشهایی که کامل از بین نرفته و برای خروج از رکود و ورود به رونق اقتصادی نیازمند عزم و تلاش گسترده هستیم هنوز شاهد شکل گیری دغدغه مشترک، انسجام و همبستگی نیستیم. 

معاون رئیس جمهوری گفت: دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکتهای اساسی را شروع کرده اما تا زمانی که همه ارکان و قوای نظام در یک مسیر قرار نگیرند این تلاشها و زحمات به چشم نمی آید ضمن آنکه خیلیها سعی می کنند این خدمات به چشم نیامد و دیده نشود یا آنکه با شکست مواجه شود. 

وی به موضوع برجام نیز اشاره و بیان کرد: در این حوزه نیازمند اجماع ملی هستیم به ویژه آنکه امروز در آمریکا با سر کار آمدن ترامپ و خلف وعده هایی که تشدید می شود، زیر سئوال بردن این موفقیت بزرگ که بزرگترین پرونده سیاسی و هسته ای جهان طی آن بسته شد نمی تواند اقدامی در راستای منافع ملی کشور باشد. 

مولاوردی افزود: خلف وعده ها به ویژه که ترامپ آن را دائم مطرح می کند و زیر بار اجرای برجام نمی رود نه تنها چیزی از ارزش این دستاورد بزرگ کم نمی کند بلکه اعتراف او به اینکه بر سر آمریکا کلاه رفته خود دلیلی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران در تحقق برجام است. 

وی ادامه داد: حفظ همه این دستاوردها و تحقق و اقتدار ملی نیازمند انسجام، همبستگی و همراهی همه است که امروز کمتر آن را شاهدیم. عده ای برای آنکه ثابت کنند اتفاقی نیفتاده و نمی افتد و مردم نباید به تغییر و تحول مثبت امیدوار باشند، تلاش خود را بکار بسته اند. 

معاون رئیس جمهوری گفت: در این میان امید است با حمایت هواداران دولت، همراهی بیش از پیش مردم و شکل گیری کابینه ای منسجم با صداقت و صرات لهجه ریئس جمهوری شاهد باشیم دولتی که در شرایط سخت با همه مخالفتها و تخریبها ریل گذاری لازم را برای تحقق شعارها و وعده ها انجام داد این مسیر را در دولت دوازدهم موفقتر و کم اشتباهتر طی کند. 

وی افزود: این خواست مردم است. صدای مردم باید شنیده شود. برای این امر باید مطالبات مردم و وعده هایی که داده شده را دائم پیگیری کنیم. 

مولاوردی در ادامه به برنامه جامع دولت در تمام عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اشاره و بیان کرد: نمی گوییم در عملکردها ضعفی نداشته ایم ضمن آنکه در تمامی این حوزه امروز با چالشهای اساسی مواجهیم. با این حال در برنامه جامع 300 صفحه ای به خوبی تمامی این حوزه ها و چالشها مورد توجه قرار گرفته اند و اگر این برنامه به ویژه در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به خوبی اجرا و پیگیری شود می تواند پاسخگوی بسیاری از مطالبات مردم باشد. 

وی ادامه داد: یکی از این برنامه توانمندسازی زنان و دختران است که مورد توجه دولت دوازدهم می باشد به ویژه در موضوع بکارگیری و بهره مندی از این ظرفیت در اداره جامعه تلاش می شود. 

معان رئیس جمهوری در این چارچوب به مصوبه ای اخیر مبنی بر اختصاص 30 درصد ظرفیتهای مدیریتی کشور به زنان در سطوح عالی، میانی و پایین مدیریتی و نیز کاهش سن مدیریت با تمرکز بر فرصتدهی به جوانان اشاره و بیان کرد: باید این مراقبتها صورت گیرد ضمن آنکه در حوزه توسعه سیاسی اجتماعی در شاخص توسعه در حوزه زنان نیاز به تلاش بیشتری است و هنوز با کشورهای همسطح خود فاصله زیادی داریم. 

وی گفت: در عین آنکه به حق، رای و نظر همه احترام می گذاریم اما اداره کشور باید بر مبنای نظر اکثریت و کسانی باشد که با تمام وجود و همه محدودیتها به میدان آمدند و به این دولت رای دادند. 
مولاوردی افزود: حرکت درجهت خلاف خواسته اکثریت جامعه ما را برای دو سال آینده یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار سال آینده و انتخابات ریاست جمهوری بعدی نگران می کند و خیری در مسیر جریان اصلاح طلبی حاصل نمی شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین