کد خبر: ۴۶۳۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
همه 7 نامزد شهرداری باید برنامه‌های خود را ارائه دهند

واکنش عضو شورا به حواشی انتخاب شهردارتهران؛ فضاسازی نکنید

شورا کاملا شفاف گزاراشات را از طریق رییس سنی به اطلاع مردم می‌رساند و تاکید می‌کنم فضایی که در برخی از رسانه‌های به صورت جهت‌دار منتشر می‌شود درست نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی-شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار آفتاب‌نیوز در مورد انتخاب شهردار تهران گفت: طبق موارد تصویب شده در شورای شهر تهران 7 نفر به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران انتخاب شدند که باید برنامه‌های خود را طی دو هفته آینده به شورای شهر اعلام کنند و اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های منتخب برای شهرداری قرار نیست برنامه خود را به شورا اعلام نکند صحت ندارد و هیچ استثنایی وجود ندارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تمامی هفت نفر انتخابی همچنان جز گزینه‌های اصلی هستند، ادامه داد: هیچ یک از این افراد انصراف نداده‌اند و تا شهریور و زمان استقرار شورا، شهردار با معیار مصوب انتخاب خواهد شد.

امانی با بیان اینکه به اندازه کافی و لازم در مورد انتخاب شهردار اطلاع‌رسانی شده است، ادامه داد: برخی با انتشار  غیرموثق و جهت‌دار قصد ایجاد فضاسازی‌های در مورد انتخاب شهردار هستند  اما شورای شهر با برنامه کار را خود پیش می‌برد و گزارشات را به صورت شفاف به اطلاع مردم می‌رساند.

عضور شورای شهر تهران در مورد انصراف برخی نامزدهای شهرداری و عدم ارایه برنامه به شورا گفت: هیچکدام از  7 نفر کاندیدای منتخب ضمن احترام به شورا انصراف ندادند و برنامه خود را در موعد مقرر ارایه خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: شورا کاملا شفاف گزاراشات را از طریق رییس سنی به اطلاع مردم می‌رساند و تاکید می‌کنم فضایی که در برخی از رسانه‌های به صورت جهت‌دار منتشر می‌شود درست نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین