کد خبر: ۴۶۳۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

سقوط خونین سنگ روی پراید در جاده هراز

سقوط سنگ در جاده هراز بر روی یک خودروی پراید باعث مصدوم شدن سه نفر ازسرنشینان آن شد.
آفتاب‌‌نیوز : جواد رمضانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 آمل گفت : این حادثه عصر امروز در منطقه ' پل مون ' در کیلومتر حدود 80 جاده هراز رخ داد و سنگ نسبتا بزرگی به طور اتفاقی از بالای کوه به سمت جاده پرتاپ شد.

به گزارش ایرنا، وی گفت که سنگ پرتاپ شده بر روی سقف پراید فرود آمد و باعث فرورفتگی و شکستن شیشه جلوی آن شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 آمل افزود که پس از این حادثه و با تماس شهروندان با مرکز پیام این مرکز ، تیم امدادی پایگاه گزنگ لاریجان با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رمضانی گفت : در پی این سانحه از سه سرنشین این خودرو 2 تن پس از انتقال به درمانگاه شهر گزنگ سرپایی درمان شدند و یکی از سرنشینان زن به علت شدت مصدومیت به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
1
من یکی از کسانی هستم هر هفته از این جاده رفت و آمد دارم...کاملا مشخصه که در بسیاری از جاها سنگها و سخره ها ریزش خواهد..اما کسی عین خیالش نیست... همیشه هم تو جاده بولدوزر و لودر می بینی...فک کنم دارن گل بازی میکنن... شاید آرزوی بدی باشه ولی اگر کسی میخاد در این جاده جانش رو از دست بده امیدوارم خانواده مسئولین باشن چه بالا و چه پایین...شاید اینجور یه کم به خودشون بیان...البته اونا ژن خوب دارن براشون این تافاق نمی افته...از لحاظ حقوقی بسیار از سازمان ها، پیمانکاران و مسئولین بگونه ای به جرم قتل غیر عمد دخیل هستند...باید پاسخگو باشند...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین