کد خبر: ۴۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

درس خواندن پیرمردها سوژه شد

محمود کیانی‌فلاورجانی فیلمساز تجربی سینمای مستند و کوتاه ایران، در حال ساخت مستندی با موضوع درس خواندن پیرمردها است.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حدود شصت پیرمرد 80 تا 90 ساله با تلاش بهزیستی در روستای فلاورجان دور هم جمع شده و درس می‌خوانند. رفتارها و هنرنمایی آن‌ها مقابل معلم‌شان سوژه مستند «از اول» محمود کیانی‌فلاورجانی شده است.

وی درباره‌ی مراحل ساخت جدیدترین فیلمش گفت: ساخت مستندهای من معمولاً یک سال زمان می‌برد، اما فکر می‌کنم ساخت «از اول» را قبل از پایان فراخوان سینماحقیقت تمام کرده و آن را به جشنواره ارائه دهم. هم اکنون هم فیلمبرداری کار ادامه دارد.

فلاورجانی پیرامون عنوان این فیلم مستند توضیح داد: ما از ابتدا همراه این دوستان بودیم و به همین دلیل نام «از اول» را برای این مستند انتخاب کردم؛ البته ممکن است این نام تغییر کند. مدت زمان این مستند هم بستگی به میزان جذابیت آن برای مخاطب دارد و ما براساس ذائقه‌ی مخاطب، زمان فیلم را تعیین می‌کنیم.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: محمود کیانی‌فلاورجانی، تصویربردار و تدوینگر: سیدمجتبی میرلوحی، دستیار کارگردان: هادی کیانی، مدیرتولید: هاشم شمس، صدابردار: حافظ یاوری، مشاور: علیزاده، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

«سارا خاتون»، «مرگ زمین»، «زیستن» و «زاغ و روباه» از جمله آثار محمود کیانی‌فلاورجانی است. وی خود سوژه‌ی فیلم «راننده و روباه» آرش لاهوتی نیز بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین