کد خبر: ۴۶۳۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

اسرائیل گیت‌های باب‌الاسباط مسجد الاقصی را برچید

اشغالگران رژیم صهیونیستی با عقب نشینی از تصمیمات اخیر خود علیه مسجدالاقصی کلیه گیت‌های امنیتی الکترونیکی که قرار بود در ورودی‌های این مسجد برای تفتیش نمازگزاران نصب شوند را صبح امروز (پنجشنبه) جمع آوری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز تمام گیت‌های مجهز به فلزیاب که قرار بود دوربین‌های هوشمند روی آنها در ورودی‌های مسجدالاقصی از سمت باب الاسباط نصب شود، جمع آوری کرد.

براساس این گزارش قرار است نهادهای دینی در فلسطین امروز درخصوص اقامه نماز در داخل مسجدالاقصی بعد از اطمینان از برداشته شدن این تجهیزات اظهارنظر کنند.

خبرنگار شبکه الجزیره همچنین گزارش داد: نیروهای اشغالگر فلسطین از اقدامات اخیر خود در قبال درب‌های ورودی مسجدالاقصی و پیرامون آن طی چند روز گذشته عقب نشینی کردند چراکه با موج خشم فلسطینی‌ها در این خصوص روبرو شده و مجبور شدند شرایط را به قبل از نصب این تجهیزات الکترونیکی درتاریخ ۱۴ ژوئیه کنونی بازگردانند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، قرار است نمایندگان نهادهای مذهبی در فلسطین بعد از بررسی گزارش کمیته فنی اداره اوقاف در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام کند.

پیش بینی می‌شود که مجوز لازم برای اقامه نماز در مسجدالاقصی صادر شود.

هزاران فلسطینی صبح امروز نماز خود را در نزدیکی درب الاسباط اقامه کردند و این پیروزی بزرگ علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین