کد خبر: ۴۶۳۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

مورینیو: رسیدن به رئال و بارسا غیر ممکن است

سرمربی منچستر یونایتد از تفاوت زیاد تیمش با رئال مادرید و بارسلونا سخن به میان آورد و گفت که با وجود شکست برابر بارسلونا از عملکرد شاگردانش راضی است.
آفتاب‌‌نیوز :
 منچستر یونایتد در دیداری دوستانه به مصاف بارسلونا رفت و با یک گل تن به شکست داد.

مورینیو بعد از شکست واکنش جالبی از خود نشان داد. سرمربی شیاطین سرخ گفت: بازی بسیار خوبی بود. برابر تیم بازی کردیم که از بهترین تیم‌های فوتبال اروپا است. گاهی اوقات شکست خوردن خوب است، به ویژه اگر در دیدارهای دوستانه باشد چرا که باعث می‌شود نقطه ضعف شما مشخص شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت،او ادامه داد: برابر تیم‌های بزرگ رئال مادرید، منچستر سیتی و بارسلونا بازی کردیم و طبیعی بود که شکست هم در این تورنمنت داشته باشیم. منچستر یونایتد و دیگر تیم‌ها فاصله زیادی با رئال مادرید و بارسلونا دارند. ما تنها یک نسخه از مسی، سوارس و نیمار و حتی اینیستا داریم همچنان که تنها یک رونالدو، گرت بیل، تونی کروس و لوکا مودریچ داریم. ما نمی‌توانیم بازیکنانی این چنینی داشته باشیم چرا که آنها تنها در بارسلونا هستند.

مورینیو در پایان سخنان خود گفت: تیمی مانند منچستر یونایتد یا دیگر تیم‌های لیگ برتر انگلیس می‌توانند پیشرفت کنند و بازی به بازی بهتر شوند اما برابر تیم‌هایی مانند بارسلونا و رئال بیشتر از این نمی‌توانند کاری انجام دهند. ما تنها تلاش می‌کنیم که سطح خود را با این تیم‌ها کاهش دهیم اما رسیدن به آنها بسیار دشوار و غیر ممکن است. در کل بازی خوبی بود و بدون شک از این شکست استفاده خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین