کد خبر: ۴۶۳۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

قرارداد "رسن" با پرسپولیس رسمی شد

ملی‌پوش عراقی به عنوان آخرین خرید پرسپولیس از 10 روز دیگر به تمرینات این تیم اضافه می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بشار رسن که پیش از این با توجه به شرایطی که داشت با تیم فوتبال پرسپولیس به توافقی مشروط دست پیدا کرده بود، روز گذشته (پنجشنبه) برای عقد قرارداد رسمی وارد تهران شد. وی در آخرین ساعات پنج‌شنبه شب در جلسه‌ای با حضور محمد علی ترکاشوند شرکت کرد و پس از آن با برانکو ایوانکوویچ هم ملاقات و گفت‌وگو داشت. مجموع جلسات و دیدار‌ها که با امضای قرارداد رسمی همراه بود، تا اولین دقایق بامداد جمعه ادامه داشت.

در شرایطی که هواداران پرسپولیس خوشحال و شاد از شروع عالی تیم محبوبشان در لیگ برتر بودند، باشگاه سورپرایز دیگری را ترتیب داد تا برای لیگ قهرمانان آسیا هم بر توان و امکانات قهرمان فوتبال ایران افزوده شود.

ترکاشوند درباره آخرین وضعیت رسن به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که قبل از این گفته بودیم ما با این بازیکن قرارداد داشتیم و اعلام آن هم بعد از حصول شرایط صورت گرفته بود. الان هم این قرارداد را به شکل رسمی درآوردیم و این بازیکن قرارداد دو ساله را امضا کرد که با پایان لیگ عراق آغاز می‌شود.

مسئول نقل‌و‌انتقالات باشگاه ادامه داد: او همچنین به دیدار برانکو رفت و با توجه به سه بازی که باید برای باشگاه قبلی خود انجام بدهد، از او اجازه گرفت که سرمربی هم این اجازه را به او داد. با توجه به برنامه بازی‌هایی که به ما ارایه شد، بشار رسن 10 روز دیگر به تیم ملحق می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین