کد خبر: ۴۶۴۱۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

خلیل‌زاده: بچه‌ها گفتند سرخیو راموسی زدی!

رؤیایی‌تر از این برای شجاع خلیل‌زاده نمی‌توانست در پرسپولیس اتفاق بیفتد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه خبرورزشی نوشت: یک بازی و یک جام در سوپرجام و یک گل زیبا در اولین مسابقه پرسپولیس در لیگ هفدهم که مدافع مازندرانی را تبدیل به یکی از خوشحال‌ترین فوتبالیست‌های کشورمان کرد. از همین جا با شجاع خلیل‌زاده شروع به گپ زدن کردیم و...

واقعاً رؤیایی‌تر از این می‌شد؟
(می‌خندد) نه خداوکیلی! حق با شماست.

یک گل و یک جام در ۲ بازی!
دقیقاً! خیلی از دوستان نزدیکم هم همین حرف را می‌زنند. خیلی خوشحالم که به کمک همبازیانم و مربیان چنین شروعی در پرسپولیس داشتم.

وحید امیری پس از بازی گفت که همدلی و رفاقت در پرسپولیس باعث شده هر بازیکن جدیدی به راحتی جا بیفتد
حق با وحید است. جو پرسپولیس به گونه‌ای است که بازیکنان باتجربه‌تر خیلی به نفرات تازه‌وارد کمک می‌کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم البته از قبل هم با اغلب پرسپولیسی‌ها رفاقت داشتم.

بعد از گل دقیقه ۵۳ به سمت برانکو رفتی. چرا؟
تشکر از سرمربی بود که خیلی تلاش کرد تا پرسپولیسی شوم. می‌خواستم به این شکل از آقای برانکو تشکر کنم. البته همه ما باید قدردان اساتید و مربیان خود باشیم.

گلی که زدی بی‌شباهت به گل‌های سرخیو راموس کاپیتان رئال‌مادرید نبود. کس دیگری هم این حرف را به تو زد؟
بله، یکی، دو بازیکن پرسپولیس و دوستان نزدیکم گفتند سرخیو راموسی زدی و خدا را شکر که تبدیل به گل شد ولی پاس محسن مسلمان هم فوق‌العاده بود.

با محسن هم هنگام ضربات ایستگاهی علایمی ردوبدل می‌کردید. توضیحی می‌دهی؟
مسلمان واقعاً مهندس فوتبال ایران است و گلم را مدیون او هستم (به شوخی ادامه می‌دهد) مگر می‌شد پاس مهندس را تبدیل به گل نکنم؟!

درباره علایم بین خودت و مسلمان توضیحی نمی‌دهی؟
من و محسن از دوران گذشته و در رده‌های پایه‌ای تیم ملی همبازی بودیم و شناخت خوبی از هم داریم. هنگام ضربات ایستگاهی هم از طریق اشاره نوع جایگیری و محل فرود توپ و... را با هم مرور می‌کنیم.

بازی کنار محمد انصاری چطور بود؟
قبل از هر چیز لطفاً از قول من بنویسید که سیدجلال حسینی یک الگوی خوب برای همه مدافعان ایرانی است. او فوق‌العاده است و یک کاپیتان واقعی است که به دلیل مصدومیت نتوانست ما را همراهی کند و امیدوارم هرچه زودتر مهیای بازی شود. محمد انصاری هم یک همبازی کار درست است که کنار هم راحت بازی می‌کردیم.

خصوصیت بارز محمد انصاری چیست؟
خیلی خونسرد است و از تکنیک خوبی هم برخوردار است. ان‌شاءالله به کمک سیدجلال و محمد انصاری بتوانیم خط دفاع پرسپولیس را به همراه حسین ماهینی، صادق محرمی، شایان مصلح و علیرضا بیرانوند بیمه کنیم.

فولاد خوزستان حتی یک خطر هم روی دروازه پرسپولیس اینجاد نکرد. قبول داری حریف ضعیف بود؟
نه! حریف ضعیف نبود بلکه بچه‌های ما از جلو خوب پرس کرده و اجازه بازیسازی و تدارک حمله به فولاد نمی‌دادند. پرسپولیس به دلیل دوندگی زیاد بازیکنان از خط حمله گرفت تا هافبک و دفاع کم موقعیت در اختیار حریف می‌گذارد و به همین دلیل فولادی‌ها نتوانستند خطری روی دروازه ما ایجاد کنند.

برانکو خودش هم اعتراف کرده که هنوز بدن‌ها سنگین است و آن کیفیت لازم و مدنظر را پرسپولیس ارائه نداد؟
به هر حال ما تازه از زیر فشار بدنسازی خارج شدیم و کمی زمان می‌برد تا به اوج برسیم. مطمئن باشید در هفته‌‌های بعدی بهتر هم ظاهر خواهیم شد.

الان که عضو پرسپولیس شدی حس می‌کنی چرا این تیم قهرمان شده است؟
صددرصد، این پرسپولیسی که من می‌بینم حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود و به کمی توجه نیاز دارد. جو خوبی حاکم است و مربیان با دانشی هم دارد. ان‌شاءا... با حمایت هواداران از عنوان قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.

جو استادیوم آزادی را در این ۲ بازی چطور دیدی؟
عالی، عالی و بازهم عالی! حالا با تمام وجود متوجه شدم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین