کد خبر: ۴۶۴۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶

سارقان خیابانی دو دختر ۷ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاندند

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: غروب روز جمعه گذشته ، طرح‌های ویژه تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی در دستور کار فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت:  غروب روز جمعه گذشته ، طرح‌های ویژه تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی در دستور کار فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

سردار «بهمن امیری مقدم» افزود: تیم‌های گشتی کلانتری گلشهر در این ماموریت ضربتی یک دستگاه خودروی پراید دارای سابقه سرقت که دو جوان داخل آن بودند را در خیابان پنج تن ۱۹ مشهد شناسایی کردند و برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند. وی خاطرنشان کرد: سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت از محل متواری شدند و به داخل کوچه‌ای بن بست پیچیدند.

آن‌ها  که دنبال راه فراری می‌گشتند با حرکت دنده عقب قصد داشتند راه فراری برای خود باز کنند که در این لحظه خودروی آن‌ها  به دو دختر بچه هفت ساله در کوچه برخورد کرد. سردار امیری مقدم گفت: با این حال سارقان همچنان به حرکت خود ادامه دادند و سرانجام ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما سارقان از خودرو پیاده شدند و همچنان با حمله ور شدن به سوی ماموران انتظامی، مقاومت نشان دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: پلیس به سمت سارقان تیراندازی کرد و یکی از آنان به ضرب گلوله از ناحیه پای چپ مجروح شد. سردار امیری مقدم افزود: دو دختر بچه هفت ساله بلافاصله توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفتند. خوشبختانه حال آن‌ها  رضایت بخش اعلام شده است.

وی تصریح کرد: تحقیقات از دو سارق دستگیر شده در حالی ادامه دارد که یکی از آن‌ها  به مرکز درمانی انتقال یافته است . فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: پلیس با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را برهم بزنند و در آسایش عمومی اخلال ایجاد کنند تعارف ندارد و به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضایی، برخورد قانونی و قاطعانه‌ای با این افراد به عمل خواهد آمد.

همچنین فرمانده انتظامی خراسان رضوی دلیل تیراندازی در خیابان شاهنامه ۷۶مشهد را  نزاع خیابانی ذکر کرد. وی گفت: ساعت ۱۸:۲۸ روز گذشته شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ از درگیری دسته جمعی در خیابان شاهنامه ۷۶خبردادند که با توجه به ترس و وحشت شاهدان این نزاع خیابانی و اهمیت موضوع ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی بلافاصله در محل حاضر شدند.  

در این درگیری ۲۵نفر به علت مشاجره لفظی با استفاده از چوب،چماق ، تبر و شمشیر  با هم درگیر شدند که ماموران انتظامی برای متفرق کردن آن‌ها  با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند. سردار امیری مقدم گفت:پلیس پنج تن از عاملان اصلی این درگیری خیابانی را دستگیر کرد تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
به به بمبی مگه اخه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین