کد خبر: ۴۶۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

عراقچی: روسیه از اولویت‌های ایران برای انعقاد قراردادهای پسابرجام است

رییس ستاد پیگیری برجام با تاکید بر این که روسیه جزو اولویت های ایران برای انعقاد قراردادهای پسابرجام است، گفت: ما دوستان خود در دوران تحریم ها را فراموش نمی کنیم و در همکاری های آینده ایران بیشتر حضور خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز : سید عباس عراقچی در آیین امضای قرارداد مشترک تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هولدینگ روسیه افزود: ما دوستان قدیمی خود و کشورهایی که در زمان تحریم ها کنارمان بودند، خصوصا روسیه را فراموش نمی کنیم و همکاری های آینده ما با آنان بیشتر می شود.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که پس از گذشت یک سال و نیم از توافق برجام، توافق هسته ای که به مرحله اجرایی شدن رسید، مذاکرات با هیات ها به سرانجام رسیده است و ما شاهد امضای قراردادها و توافق نامه ها هستیم.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه یادآور شد: قرارداد توتال، ایدرو و این قرارداد نشان می دهد تنوع در همکاری های اقتصادی ایران با کشورهای اروپایی،آسیایی و دوستان قدیمی ایران به ویژه روسیه ادامه دارد.

عراقچی در این مراسم از سازمان گسترش و نوسازی ایران برای پیشبرد حوزه های سرمایه گذاری در کشور و همچنین شرکت ترنس مش هولدینگ روسیه به دلیل امضای این قرارداد تشکر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین