کد خبر: ۴۶۴۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

دلجویی معاون امور هنری وزیر فرهنگ از استاد شهرام ناظری

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگوی تلفنی با شهرام ناظری، از وی به خاطر اتفاق اخیر در کنسرت این استاد پیشکسوت آواز دلجویی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مرادخانی در این گفت وگوی تلفنی ضمن ابراز تاسف از اتفاق بوجود آمده برای استاد ناظری و گروه اجرایی، از این هنرمند با سابقه موسیقی سنتی ایران دلجویی و گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده با مسئولان شهرستان، این برنامه در آینده ای نزدیک مجدد در قوچان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایرنا از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرام ناظری و حافظ ناظری قرار بود جمعه ششم مرداد ماه، در 2 نوبت کنسرت «آواز پارسی» را در سالن ورزشی کارگران قوچان اجرا کنند که دقایقی قبل از اجرا، به دستور دادستان قوچان و به علت آنچه که نامناسب بودن مکان برگزاری آن اعلام شده، کنسرت لغو شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
0
ایا اینکه مکان یک کنسرت مناسب برگزاری کنسرت هست یا نه جزو وظایف دادستانه؟ کیه که ندونه این اقدام هم قسمت دیگری از سریال لغو کنسرته که مدتها است به جان خراسان افتاده. حقیقت رو بگید. طبق معمول کنسرت رو برای جلب رضایت اونکه موسیقی رو کلا لهو و لعب و کل خراسان رو حرم امام رضا میدونه تعطیل کردید. حالا میگید سالن در شان مردم و خواننده نبود؟ اینکه مردم و استاد ناظری رو ساعتها پشت در نگه داشتید طوری که دچار ضعف و راهی بیمارستان شد در شان آنان بود؟ خب یک کار زشت انجام دادید، حتما باید با یک دروغ زشتیش رو به کمال برسونید؟ ایا عذرخواهی از مردم و استاد ناظری بهتر نبود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین