کد خبر: ۴۶۴۹۱۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

ربایندگان ناکام زن جوان به دام پلیس افتادند +عکس

چهار پسر که قصد ربایش یک زن جوان در منطقه اندرزگو را داشته و پس از مقاومت زن، وی را با ضربات چاقو زخمی کرده بودند به دام پلیس افتادند ولی متاسفانه زن بر اثر شدت جراحات ناشی از ضربات چاقوی مهاجمان جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت 23:45 مورخه 6 مرداد 1396 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به جرح در منطقه اندرزگو – خیابان وطن پور به کلانتری 101 تجریش اعلام شد.

به گزارش فارس، با حضور نزدیک ترین واحد گشت کلانتری در محل و در بررسی اظهارات شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 سفید رنگ اقدام به ضرب و جرح خانمی 35ساله به هویت مشخص کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.
 
 ربایندگان ناکام زن جوان به دام پلیس افتادند +عکس

در مورخه 7 مرداد 1396 و از طریق تیم پزشکی بیمارستان به کلانتری 101 تجریش اعلام شد که با وجود تمامی اقدامات بعمل آمده، مجروح صحنه ضرب و جرح به شدت جراحات وارده شده ناشی از اصابت جسم تیز فوت نموده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت پرداختند.

شاهدان در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که سرنشینان یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ قصد سوار کردن مقتول را داشتند که مقتول با آنها درگیر شده و در ادامه سرنشینان پژو 206 او را با ضربات متعدد چاقو ( بنا بر اظهار نظر تیم پزشکی ) مجروح و نهایتا از محل متواری شدند.

یکی از شاهدان صحنه درگیری مقتول با سرنشینان پژو 206 در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 23:30 مورخه 6 مرداد 1396 متوجه صدای کمک خواستن خانمی از داخل خیابان شدم؛ زمانی که از پنجره طبقه سوم به داخل خیابان نگاه کردم، خانم جوانی را دیدم که با سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو سفیدرنگ درگیر شده بود ؛ بلافاصله به قصد کمک کردن به این خانم از ساختمان بیرون آمدیم اما سرنشینان 206 از محل متواری شده بودند؛ خانم جوان غرق در خون، در کنار خیابان افتاده بود که بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادیم.

با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با بررسی اموال مقتول اطمینان پیدا کردند که سرنشینان پژو 206 به قصد سرقت با مقتول درگیر نشدند.

در ادامه اقدامات پلیسی و با شناسایی دوربین‌های مداربسته محدوده درگیری، کارآگاهان با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی پژو 206 سفید رنگ متواری شده از صحنه جنایت به شماره انتظامی ایران 33/*** ق 95 شدند.

با شناسایی مالک خودرو پژو 206 در شهرستان ورامین بنام غلامرضا . ت( متولد 1375 ) در حین تردد در محدوده جنوب شرق تهران در مورخه 9 مرداد 1396 دستگیر شد که در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که بهمراه سه تن از دوستانش بنام های مبین، مهدی و مسعود قصد سوار کردن مقتول به ماشین را داشتند که مقتول در برابرشان مقاومت کرده و در ادامه وی را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه ران پا و دست مجروح کرده و با توجه به حضور مردم و اهالی در محل به سرعت از محل متواری شدند.

با اعتراف صریح غلامرضا . ت ، مبین، مهدی و مسعود نیز در سه عملیات جداگانه دستگیر وبه اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شده و اظهارات غلامرضا را تأیید کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات پلیسی در این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهمین پرونده صبح روز جاری ( مورخه 10 مرداد 1396 ) جهت صدور قرار قانونی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی اعزام و قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده برای آنها و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
10
عجب مملکتی دیگه زنها توی پیاده رو هم نمیتونن راه برن خدایا آخر وعاقبت این مملکت رو ختم بخیرکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
9
اعدام هر 4 نفر ارازل و اوباش کمترین درخواست مردمه
بلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
6
2
باید همین کار را با خواهر و همسر و مادر انها بکنند تا درس عبرت شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
7
الان دوستان میان میگن خانومه حجابش درست نبوده و تقصیر خودشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
1
8
اینها مشکلات جامعه هستند.باید علت یابی بشن.باکشتن این افرادباز کسان دیگری وجوددارن که اینکاره میشن.واقعا باید تفکرکردکه چراجامعه به اینسوی کشیده شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
3
باید رییس کلانتری منطقه رو در کنار عوامل این جنایت فجیع در ملا عام اعدام کنند تا درس عبتی بشه برای نیروی انتظامی اینقدر نسبت به امنیت مردم بی تفاوت نباشند. در تمام دنیا در خیابانها خودروهای پلیس در حال گشتزنی و مراقبت را می توان ملاحظه کرد درحالیکه در کشور ما بخصوص در پایتخت فقط خیابانها پرشده است از خودروهای گشت ارشاد و دریغ از یک خودرو نیروی انتظامی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
1
پلیس میگوید اولین درخواست مردم مبارزه با بد حجابی است یعنی از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
آبرو هم دارن صوذتشونو پوشوندن. الان به مادرشون بگی میگه پسر من سرش بره نمازش نمیره. حتما واسشون خواستگاری هم رفتن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین