کد خبر: ۴۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

سفیر سوریه در ایران: همکاری‌های ایران، روسیه و سوریه دستاوردهای خوبی داشته است

سفیر سوریه در تهران عصر روز جمعه با اشاره به سفر عماد خمیس نخست وزیر سوریه به تهران گفت: ایشان به نمایندگی از آقای بشار اسد در مراسم تحلیف آقای روحانی شرکت می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
عدنان محمود، سفیر این کشور عربی در تهران با اشاره به روابط راهبردی تهران دمشق گفت : آقای نخست وزیر در جریان سفر به تهران علاوه بر شرکت در مراسم تحلیف آقای روحانی  یک سری ملاقات‌هایی با مقامات ارشد  ایرانی خواهد داشت.

وی با  بیان اینکه این دیدارها در راستای تحکیم هر چه بیشتر روابط دو کشور در همه زمینه ها انجام می‌شود،  از جمله در زمینه مبارزه با تروریسم تصریح کرد: در راستای مبارزه با تروریسم لازم است که این دیدارها در راستای هماهنگی‌های بیشتر بین دو کشور انجام شود.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر در مبارزه با تروریستم گفت:‌در عرصه سیاسی و میدانی در سوریه به دستاوردهای خوبی در مبارزه با تروریسم دست پیدا کرده‌ایم در عراق و مرز سوریه و لبنان نیز به دستاوردهای خوبی در مبارزه با تروریسم‌ها نائل شده‌ایم.

این مقام سوریه در تهران تصریح کرد:  همکاری‌های ایران روسیه و سوریه باعث به وجود آمدن دستاوردهایی در زمینه مبارزه با تروریسم و بازگرداندن امنیت به منطقه شده است.

عدنان محمود با تاکید بر اینکه نتیجه به دست آمده در مبارزه با تروریست ها به سود مردم سوریه بوده است افزود:‌ مبارزه با تروریسم و بازگرداندن ثبات به سوریه همچنان در اولویت‌های ما است و خوشبختانه  در این مدت شاهد شکست طرح های دشمنان در ارتباط با سوریه بوده‌ایم و این حاصل فداکاری ارتش سوریه، و همچنین  حمایت همپیمانان ما از جمله ایران است.

به گزارش ایسنا، سفیر سوریه در تهران در بخش پایانی صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران تصریح کرد:‌در جریان این سفر تقویت روابط اقتصادی دو کشور و پیگیری توافق‌نامه‌هایی که بین ایران و سوریه منعقد شده از دیگر دستور کارها است چرا که تحقق این توافقنامه ها به نفع دو کشور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین