کد خبر: ۴۶۵۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

فرد توهین کننده به مردم آذربایجان، دستگیر شد/ "گلادیاتور" مجوز ندارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از دستگیری شخص توهین کننده به مردم آذربایجان و طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در روزنامه ورزشی دیجیتال و غیرقانونی "گلادیاتور" خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید شبستری خیابانی با ابراز تاسف از توهین روزنامه ورزشی دیجیتال و غیرمجاز گلادیاتور به طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از بازی دیروز در مقابل پرسپولیس گفت: پس از پیگیری های مسئولان ارشد استان از قوه قضاییه و پلیس فتا، فرد توهین کننده به مردم آذربایجان شناسایی شد.

وی افزود: این فرد دقایقی پیش دستگیر شد و امیدواریم بر اساس قانون با این فرد برخورد شود.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای دور از شان قومیتی از سوی برخی رسانه ها اظهار کرد: مردم فهیم استان و طرفداران تیم تراکتورسازی در جای جای ایران اسلامی بدانند که مسئولان، نسبت به این گونه رفتارها دور از شان حساس هستند.

شبستری عنوان کرد: در صورت نیاز، جزییات دیگری نیز در روزهای آتی به مردم عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: با هر شخصی که بخواهد احساسات مردم آذربایجان را جریحه دار کند به شدت برخورد می کنیم.

در همین حال سرهنگ اسماعیل اسماعیل‌پور در رابطه با درج مطلب موهون در یک نشریه الکترونیکی غیرمجاز معاند که از خارج از کشور اداره می‌گردد در خصوص بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اعلام داشت: برد و باخت و در کنار آن برخی حواشی جزو لاینفک فوتبال بوده و در تمام کشورها مرسوم است اما توهین در نشریات به ویژه توهین به اقوام به هرشکل آن مذموم بوده و توسط تمام انسان‌های آزاده موضوعی رد شده است و دسیسه دشمنان کشور با دیدگاه تفرقه افکنی محسوب می‌شود.


به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: همه اغفال شده‌ها اعم از بیرون از کشور و یا داخلی بدانند پلیس همواره با هوشیاری خاص در پی معاندین نظام در اشکال مختلف بوده و با آنان برخورد لازم را به عمل خواهد آورد و در این موضوع نیز با ورود به موقع پلیس فتای استان آذربایجان شرقی فرد خاطی و اغفال شده بلافاصله دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین