کد خبر: ۴۶۵۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

استعفای ترامپ نزدیک است؟

یک روزنامه آمریکایی با اشاره به وضعیت رسوایی‌های سیاسی حاکم در دولت واشنگتن نوشت پیش بینی می‌شود ترامپ به زودی از ریاست در کاخ سفید کناره گیری کند.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه آمریکایی «هافینگتون پست» در گزارشی نوشت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نمی تواند پیروز شود و بنابراین، او از سمت ریاست در کاخ سفید کناره گیری می کند و این عبارت که می گویند برندگان هیچ وقت دست از کار نمی کشند، در دولت ترامپ اشتباه از آب در آمده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه آمریکایی با اشاره به وضعیت سیاسی فعلی در آمریکا و نابسامانی حاکم در ریاست ترامپ نوشت در میان تمام هرج و مرج ها و آشفتگی های رسانه ای و رسوایی های سیاسی پیرامون دولت واشنگتن، پیش بینی می شود که ترامپ از قدرت کناره گیری خواهد کرد.

بدیهی است که ترامپ ریاست در کاخ سفید را برد و باید یک برنده به حساب بیاید اما با این حال، ترامپ فردی خودشیفته است که تصویری از خود به نمایش می گذارد که این تصویر را برای حفاظت از خود در برابر آسیب پذیری ها و حقایق ناخوشایندی که در پس ظاهرش وجود دارد،‌ ساخته است.

افراد خودشیفته مانند ترامپ دیگران را تهدیدی برای برملا شدن حقایق درونی خود می دانند و بنابراین، شروع به هرزه گویی می کنند. این افراد به ندرت تغییر می کنند و تمایلی به بالغ شدن ندارند و هر کاری می کنند تا برنده باشند. با این حال استیضاح یک شکست برای این افراد به حساب می آید.

نویسنده این گزارش نوشت: بر اساس پیش بینی من، استعفای ترامپ از ریاست جمهوری نزدیک است. چرا؟ زیرا او نمی تواند پیروز شود. او پیروز نبوده است و از آنجایی که استیضاح که نوع دیگری از حذف شدن از قدرت به حساب می اید، به معنای باخت است، می توانیم انتظار داشته باشیم که رئیس جمهور به نوع دیگری پیروز شود و آن این است که در اقدامی پیش دستانه از سمتش کناره گیری کند و خود را قربانی و دیگران را مقصر عدم عملکرد موثر خود جلوه دهد.

این گزارش در حالی منتشر می شود که نتایج تازه ترین نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه «کوئینیپیاک»،‌ میزان اعتبار و محبوبیت شغلی ترامپ میان آمریکایی ها را 33 درصد گزارش کرده است.
منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین