کد خبر: ۴۶۶۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

کار اجباری در شهرداری، مجازات فریب برای ازدواج

پسر جوان که متهم است با وعده ازدواج، دختری دانشجو را فریب داده و نیت شوم خود را عملی کرده بود، با حکم دادگاه به شلاق و یک سال کار اجباری در شهرداری محکوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : چندی پیش دختری دانشجو به نام پونه با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از پسری 29 ساله به نام کامران به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

پس از چند روز، کامران دستگیر شد و به زندان افتاد. با تکمیل کیفرخواست، پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و هفته گذشته، جلسه رسیدگی برگزار شد.

در ابتدای دادگاه، پونه 20 ساله گفت: «من دانشجو هستم. شش ماه قبل در خیابان با پسری 29 ساله به نام کامران آشنا شدم. از طریق تلگرام با هم در ارتباط بودیم تا این که به من ابراز علاقه کرد و پس از مدتی هم پیشنهاد ازدواج داد. قرار شد به خواستگاری‌ام بیاید برای همین به همه حرف‌هایش اطمینان کرده بودم. چند بار سر قرار حاضر شدم تا این که روز حادثه مرا به خانه‌اش کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد.» سپس نوبت به کامران رسید.

او منکر تعرض شد و گفت: «من پونه را دوست داشتم، اما چون شرایط ازدواج نداشتم، چند سال از او فرصت خواستم. قصد داشتم کاری مناسب پیدا کنم و بعد از آن به خواستگاری‌اش بروم. روز حادثه هم هیچ آزار و اذیتی انجام ندادم و پونه با میل خودش به خانه من آمد.»

متهم در آخرین دفاع خود درخواست بخشش کرد تا پس از آن قضات وارد شور شوند. آنها کامران را به صد ضربه شلاق و یک سال کار اجباری در شهرداری و امور نظافتی محکوم کردند.


منبع: جام جم آنلاین


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین