کد خبر: ۴۶۶۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

فیلم سیاه، راز شکایت دروغین را فاش کرد

کشف فیلم سیاه چند ثانیه‌ای از لحظه ارتباط پنهانی دست دو مرد جوان و زن آرایشگر را رو کرد. هر سه آنها با حکم دادگاه در مجموع به شلاق و تبعید محکوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز : نیمه شب 6 دی 95، زنی 30 ساله با مراجعه به کلانتری دماوند از دو پسر جوان به جرم آزار و اذیت شکایت کرد و گفت: «مدتی قبل از همسرم جدا شدم و برای تامین مخارج زندگی ام به آرایشگری روی آوردم. امروز عصر برای برگشتن به خانه سوار یک دستگاه پراید سفید با دو سرنشین شدم. در بین راه به حرف‌هایشان مشکوک شدم و فهمیدم قصد شومی دارند. خواستم ماشین را نگه دارند، اما توجهی نکردند و مرا به یک باغ سیب در دماوند بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها تهدیدم کردند اگر به پلیس شکایت کنم، تلافی می‌کنند.»

با ثبت این شکایت، تیمی از ماموران به محل جرم اعزام شدند و پس از چند روز تحقیق، هر دو متهم به نام‌های سعید و امیر را دستگیر کردند. آنها در بازجویی‌ها منکر آزار و اذیت شدند و گفتند: «از مدتی قبل با سوسن دوست شده بودیم. او روز حادثه با اراده خودش همراه ما به باغ سیب آمد.» این اظهارات باعث شد تا ماموران به بازرسی دقیق صحنه جرم بپردازند و در جریان آن یک قطعه فیلم چند ثانیه‌ای از لحظه ارتباط پنهانی کشف کنند. محتوای آن نشان می‌داد سوسن با اراده خود همراه متهمان رفته و آزار و اذیتی رخ نداده است.

با کشف این مدارک، کیفرخواست پرونده برای هر سه نفر آنها صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. هفته گذشته در جلسه رسیدگی، سوسن ادعای تجاوز را پس گرفت و گفت: «من با سعید و امیر دوست بودم اما آنها مرا گمراه کردند و بدون توجه به مخالفتم مورد آزار و اذیت قرار دادند. چون از این کار عصبانی بودم به دروغ گفتم سوار خودرویشان شده‌ام و آدم‌ربایی اتفاق افتاده است.»

سعید و امیر نیز با ابراز پشیمانی، برقراری ارتباط پنهانی را پذیرفتند و گفتند: «سوسن با میل خودش به باغ آمد برای همین فکر نمی‌کردیم از ما شکایت کند.»

در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند و سوسن را به صد ضربه شلاق محکوم کردند. سعید و امیر نیز علاوه بر صد ضربه شلاق به دو سال تبعید در شهرهای دورافتاده محکوم شدند.


منبع: جام جام آنلاین


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین