کد خبر: ۴۶۶۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

تداوم گرمای 50 درجه در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت:با تداوم گرما و شرجی برای دومین روز متوالی در برازجان این استان دمای هوا به 50 درجه سانتیگراد رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
پیام مساعدی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:در24 ساعت گذشته دما در شهرهای خورموج، اهرم و خارگ به 49، 48 و 46درجه سانتیگراد رسید و دما در شهرهای جم و دیلم نیز به 44 درجه رسید.

وی بیان کرد: در این مدت عسلویه با 27 درجه کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کرد و شهرهای خارگ و برازجان نیز به ترتیب با 94 و 29 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.

مساعدی اضافه کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش ملایم باد با جهت جنوبی طی امروز و روزهای آینده است.

وی گفت: براین اساس پیش بینی شده پدیده غالب در سطح استان بوشهرگرما و شرجی بالا و در برخی نقاط مه صبحگاهی باشد و خلیج فارس نیز طی این مدت بطور نسبی آرام خواهد بود. 

مساعدی افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعد از ظهر گاهی تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد از امشب در استان بوشهر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی افزود: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس30 تا 60 سانتیمتر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 01:50دقیقه بامداد ، مد اول ساعت 08:24، جزر دوم ساعت 15:53 مد دوم دریا در ساعت 22:07 دقیقه خواهد بود.

وی گفت: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 40 درجه و میزان رطوبت هوا 42 درصد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین