کد خبر: ۴۶۷۰۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
ترامپ پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش چه‌شکلی خواهد بود؟

چه بر سر قیافه ترامپ خواهد آمد؟+تصاویر

استاد دانشگاه ایلینوی در شیکاگو که به بررسی تاثیر استرس پرداخته می‌گوید که ترامپ در زمان ورد به کاخ سفید، حدود ۲۳۶ پوند وزن و ۶ فوت و ۳ اینچ قد داشته است و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که حداکثر طول عمر تخمین‌زده شده برای او ۸۷.۷ سال خواهد بود. او اشاره می‌کند که روسای جمهوری معمولا سریع‌تر از افراد عادی به دلیل استرسی که دارند پیر می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- ترامپ پیرترین رییس‌جمهوری امریکا در زمان ورود به کاخ سفید بوده است. بدون شک زمانی که او این عمارت را  ترک کند بسیار پیرتر از ۷۱ سالگی خواهد بود که به آن وارد شد. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ نشریه «نیوزویک» اشاره می‌کند که استرس شغل ریاست جمهوری می‌تواند به ترامپ آسیب برساند.

«جی اولشانسکی» استاد دانشگاه ایلینوی در شیکاگو که به بررسی تاثیر استرس پرداخته می‌گوید که ترامپ در زمان ورد به کاخ سفید، حدود ۲۳۶ پوند وزن و ۶ فوت و ۳ اینچ قد داشته است و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که حداکثر طول عمر تخمین‌زده شده برای او ۸۷.۷ سال خواهد بود. او اشاره می‌کند که روسای جمهوری معمولا سریع‌تر از افراد عادی به دلیل استرسی که دارند پیر می‌شوند. 

این محقق می‌گوید: «ترامپ ۷۱ ساله است و خطر مرگ برای او به میزان قابل توجهی بیش از زمانی است که ۶۱ ساله یا ۵۱ ساله بود. در این جای تردیدی نیست اکنون خطر مرگ برای او دو برابر بیش از زمانی است که ۶۴ ساله بود.»

نیوزویک به نقل از اولشانسکی می‌نویسد قطعا ترامپ وزن‌اش را از دست خواهد داد و احتمالا به آرامی حرکت خواهد کرد. البته این بدان معناست نیست که او دیگر نمی‌تواند از پله‌های هواپیمای نیروی هوایی بالا برود. 

به مدد فناوری‌ عکس‌های دیجیتالی، آمریکایی‌ها اکنون می‌توانند حدس بزنند چه بر سر ترامپ و ظاهر او خواهد آمد؛ به خصوص با استفاده از برنامه محبوب ایجینگ بوث (Aging Booth) در ایفون که پیر شدن افراد و چگونگی آن را نشان می‌دهد. 

به نظر می‌رسد یکی از مشخصه اصلی پیر شدن ترامپ با توجه به این نرم‌افزار، چین و چروک‌های عمیق روی پیشانی او و از دست رفتن طراوات و گونه‌ها و گردن او خواهد بود. 

دو عامل در تعیین میزان پیر شدن ترامپ کلیدی هستند؛ یکی عصبانیت او و دیگری تنهایی‌اش. به عنوان رییس‌جمهوری شما به طور مداوم توسط مردم احاطه شده‌اید اما در همان حال کاملا تنها هستید. 

خشم نیز یک عامل در آسیب زدن به سلامتی و عامل مهمی در پیر شدن است. ترامپ ممکن است در برهه‌هایی قرار گیرد که دچار ترس شود. این برای سلامت و بدن او خوب نیست. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
روسای جمهوری معمولا سریع‌تر از افراد عادی به دلیل استرسی که دارند پیر می‌شوند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین