کد خبر: ۴۶۷۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

تداوم صدرنشینی مس در روز فرار شمسایی از خطر سکته قلبی!

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های مس سونگون، تاسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان پیگیری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج بازی از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین آنها، تاسیسات دریایی تهران با نتیجه دو بر صفر از سد میزبان خود، ارژن شیراز گذشت. برای تاسیسات دریایی در این بازی مهدی جاوید یک گل در هر نیمه به ثمر رساند. شاگردان شمسایی با این برد، ۱۵ امتیازی شده و به رده سوم جدول رسیدند.

شمسایی با این برد خاطره تلخ مصاف با ارژن را به فراموشی سپرد چرا که بعد از شکست مقابل این تیم در شیراز به دلیل حمله قلبی راهی بیمارستان شده بود.

امروز داربی قم را هم آتلیه طهران به سود خود به اتمام رساند و به نتیجه پنج بر سه از سد هیات فوتبال قم گذشت. علی کفاشیان برای تماشای این بازی به قم رفته بود و ظرفیت ورزشگاه شهید حیدریان هم بعد از مدت ها در لیگ برتر تکمیل شد.

تیم مس سونگون یکی دیگر از مدعیان قهرمانی لیگ برتر، با سه گل مقابل فرش آرای مشهد به پیروزی خانگی دست یافت. مسی ها با این برد هجده امتیازی شده و به صدرنشینی خود تداوم بخشیدند.

همچنین حفاری اهواز در حالی که مقابل تیم تازه لیگ برتری شده پارسیان شهرقدس با یک گل عقب افتاده بود، در دقایق پایانی کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

به گزارش ایسنا، مصاف مقاومت های لیگ را هم قرچکی ها بردند. تیم مقاومت قرچک در بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسیدند تا با کسب سومین برد خود در لیگ به رده پنجم جدول صعود کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین