کد خبر: ۴۶۷۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵

منصوریان: نخواستیم فدراسیون تبعات بیشتری بدهد

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به سه امتیاز دیدار با تراکتورسازی نیاز داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی گفت: از نتیجه بازی بسیار راضی هستیم. به این سه امتیاز نیاز داشتیم.

او افزود: در برخی از دقایق نیمه دوم از شرایط راضی نبودیم. استرس کسب این سه امتیاز باعث شد دقایقی در نیمه دوم نظم تیمی را از دست بدهیم. شرایط ما در نیمه اول فوق العاده خوب بود. می شد در همان ۱۵ دقیقه اول خیلی زود به گل برسیم اما دو موضوع برای ما خیلی مهم بود و آن هم گلزنی و گل نخوردن بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش در نیمه دوم افت کرد، گفت: در برخی از دقایق نگران از دست دادن سه امتیاز بودیم و این باعث شد روندمان بهم بریزد. در اواخر بازی دیدیم که منتظری و هافبک‌های ما توپ را در اختیار داشتند. سعی ما بر این است که نگران شرایط بازی نباشیم و زیبا بازی کنیم. ما در نیمه اول موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و مسلط بر بازی بودیم. شرایطی ایجاد نکردیم که تراکتور بتواند از فرصتش استفاده کند. من و یحیی بد موقع به هم می‌خوریم و پارسال هم همین زمان‌ها بود با هم بازی کردیم. هفته قبل چند فرصت از دست دادیم و دو پنالتی ما را نگرفتند. ولی چند سال بعد کسی یادش نمی‌آید چقدر خوب بودیم. خوشحالیم که جباری به فرم ایده‌آلش می‌رسد و فکر می‌کنم می توانیم دو هفته بعد مجتبی جباری چهار سال بعد را ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تشویق قائدی باعث بهم خوردن تیمی بازی کردن استقلال نمی‌شود گفت: قائدی هفته قبل برای اولین در آزادی بازی کرد و خیلی راحت بازی می‌کند. او به تیم ما در خط حمله ریتم می‌دهد. او بسیار منعطف است. هواداران به اندازه کادرفنی و سایر بازیکنان او را دوست دارند. او در تمرین بخشی از نشاط تیم ماست. قائدی هفته قبل دو سه حرکت بالاتر از استاندارد فوتبال ما زد. امروز هم می‌شد گل دوم را بزند. باید تلاش کنیم این اعتماد روی سکوها بیشتر شود. منتظریم به فرمی برسد که در جمع ۱۱ بازیکن قرار بگیرد.

منصوریان درباره شرح وظایف قائدی گفت: نمی‌توان او را اسیر یک سری مسائل کرد. من نمی‌توانم بگویم در خلاقیت این کار را انجام دهد. ما بازیکنانی که استعدادشان بالاست را در فضای خلاقیت آزاد می گذاریم. اگر بخواهیم امثال او را در فضای تاکتیکی اسیرشان کنیم باعث می شویم به کیفیت ایده آل نرسند. قائدی هم باید در شرح تاکتیک ها خصوصا در دفاع باشد ولی در خط حمله باید نشاط داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد یک پنالتی به سود تیمش گرفته نشد، بیان کرد: هفته پیش هم دو پنالتی علیه ما را نگرفتند و من اعتراض کردم. اما درباره مباحث دو هفته پیش که سوال می کنید باید بگویم شما خودتان بهتر از من قواعد فوتبال ما را می‌دانید. درباره محرومیت بازیکنانمان من قانع نشدم و بحث در این زمینه مفصل است. من اعتقاد قلبی دارم که اگر ما می‌خواستیم پافشاری کنیم تبعات زیادی گریبان فدراسیون را می‌گرفت. آقای افتخاری گفت نمی‌خواهم بیشتر از این ماجرا ادامه پیدا کند. شاکله تیم ما در بازی با صنعت نفت بهم خورد. من به قوانین فیفا مسلط هستم. دو هفته بدی برای ما بود. امیدوارم این دو هفته ما در سه هفته آخر لیگ به ما آسیب نزند. اما درباره داوری امروز باید بگویم که نمی‌دانم تراکتور اعتراض داشته یا نه. ما اگر می‌باختیم هم داوری خوب بود هرچند که معتقدم که یک صحنه روی شجاعیان بود و البته بازهم باید گفت که اعلام خطا سخت است. مگر اینکه فضای داوری کامپیوتری شود. در کل او خوب بود و کارت های خوبی هم داد. دوست ندارم که به دو هفته قبل برگردیم. ما اگر هفته قبل می‌بردیم، الان ۶ امتیاز بودیم.

به گزارش ایسنا، منصوریان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شعری که یک خواننده برایش خوانده چیست گفت: من مدتی است که از فضای مجازی دورم. تا حالا هم کسی برای من آهنگی نخوانده است. یکبار هم یک خواننده پرسپولیسی یعنی مازیار فلاحی از من تعریف کرد. من چون از فضای مجازی دورم بی اطلاع هستم و البته این هم خوب نیست. دلیل این هم بی اخلاقی موجود در فضای مجازی است. در اینستاگرام مسی وقتی 400 هزار نفر فارسی فحش می‌دهند به هرحال مشکلاتی هست. این خواننده هم که شما می‌گویید پارسال به من گفت گیتارم را دزدیده‌اند و من هم گیتار برایش خریدم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به زوج نورافکن و چشمی چیست، گفت: ما دنبال بستری هستیم تا جباری و جپارف با هم در زمین باشند. منتظری در حال انتقال تجربه به مجید حسینی است. ما می‌توانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا جپارف و جباری با هم وارد زمین شوند. امروز هم می‌خواستیم این کار را بکنیم ولی نشد. هم نتیجه را می‌خواهیم هم لذت بردن از بازی را. ممکن است در ادامه دفاع سه نفره در دستور کار ما قرار بگیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین