کد خبر: ۴۶۷۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

محبوب‌ترین شکلک‌های پیام‌رسان در آمریکا+تصاویر

جالب است که در نیوجرسی، داکوتای شمالی و نیومکزیکو محبوب‌ترین ایموجی مربوط به ایموجی مدفوع است‌! همچنین، بادمجان، قلب و صورتک همیشگی خندان نیز محبوب‌های ثابت و همیشگی در سرتاسر ایالت‌های امریکا بوده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- به‌تازگی با استفاده از داده‌های جستجوی گوگل، نقشه‌ای  تهیه شده است که نشان می‌دهد رایج‌ترین و محبوب‌ترین حالت‌های ایموجی‌ها یا شکلک‌ها در میان مردمان ایالت‌های مختلف امریکا کدام یک هستند.  

به گزارش آفتاب‌نیوز، جالب است که در نیوجرسی، داکوتای شمالی و نیومکزیکو محبوب‌ترین ایموجی مربوط به ایموجی مدفوع است‌! همچنین، بادمجان، قلب و صورتک همیشگی خندان نیز محبوب‌های ثابت و همیشگی در سرتاسر ایالت‌های امریکا بوده‌اند. 

علیرغم آن که ۸۰۰ ایموجی مختلف برای انتخاب وجود دارد، تحقیقات نشان می‌دهند که در میان امریکایی‌ها در ایالت‌های مختلف تنها ۱۸ ایموجی بیشترین استفاده را در پیام‌های رد و بدل شده آنان در فضای مجازی دارند. Poo که به طنز نمادی از مدفوع است محبوب‌ترین ایموجی ایالت اریزونا، نیوجرسی، داکوتای شمالی‌، ویسکانسین و وایومینگ بوده است. در شمال شرق امریکا و ایالت‌های آن ایموجی‌های چهره با چشم‌های ناراحت، خوشحال و خندان یا گریان محبوب هستند. در جنوب شرقی امریکا و ایالت‌های آنجا تنوع ایموجی‌های مورد استفاده توسط کاربران زیاد است، از جمله تاج و سیب که مورد علاقه کاربران آن نواحی است.

خنده شدید که همراه با اشک باشد در ایالت‌های الاباما، کارولینای شمالی، اوهایو، غرب ویرجینیا محبوب بوده است و ایموجی قلب در کالیفرنیا، کلرادو، اورگان و واشنگتن از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین