کد خبر: ۴۶۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

مرگ صدها پیتزا در یک تصادف جاده‌ای +عکس

متاسفانه به نظر می‌رسد نجات هیچ یک از این پیتزاها امکان‌پذیر نبوده است و بسیاری از آنها زیر چرخ کامیون‌ها و بولدروزها جاده از بین رفته‌ یا توسط خودروهای ویژه جمع‌آوری شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : پس از تصادف یک کامیون حمل پیتزا در آرکانزاس آمریکا، صدها دایره پنیری پخته شده نابود شدند. خبری که برای طرفداران پیتزا ناراحت‌کننده و ناگوار است.

به گزارش عصر ایران به نقل از "آرکانسار نیوز"، یک کامیون حدود ساعت یک روز چهارشنبه در منطقه لیتل راک پس از برخورد با یک تریلی صدها قطعه پیتزای یخ زده را به کف جاده فرستاد.

مرگ صدها پیتزا در یک تصادف جاده‌ای///بزرگترین نسل‌کشی پیتزا در جهان

به نظر می‌رسد نجات هیچ یک از این پیتزاها امکان‌پذیر نبوده است و بسیاری از آنها زیر چرخ کامیون‌ها و بولدروزها جاده از بین رفته‌ یا توسط خودروهای ویژه جمع‌آوری شده‌اند. مسلما این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای نسل‌کشی پیتزا طول تاریخ محسوب می‌شود.

مرگ صدها پیتزا در یک تصادف جاده‌ای///بزرگترین نسل‌کشی پیتزا در جهان

دنی استراسل سخن‌گوی حمل و نقل آرکانزاس ضمن تائید این ماجرا در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها این واقعه را ناراحت‌کننده عنوان کرد و افزود: با وجود تلفات زیاد و مرگبار پیتزا هنوز تعداد زیادی پیتزای یخ‌زده در مراکز بین ایالتی وجود دارد. وی افزود: ما شرایط ناراحت کننده این رویداد و حال طرفداران پیتزا را درک می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین