کد خبر: ۴۶۷۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

محبوب‌ترین شهرهای جهان برای عکسبرداری کاربران اینستاگرام+تصاویر

«محبوب‌ترین نقطه جهان برای کاربران اینستاگرام جاکارتا اندونزی بوده است. پس از آن بیشترین تگ‌ها در تصاویر مربوط به سائوپائولو برزیل، نیویورک امریکا، لندن بریتانیا و مادرید اسپانیا بوده‌اند.»
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- شبکه خبری «سی ان ان» به معرفی کشورها و شهرهایی در جهان پرداخته است که به محبوب‌ترین نقاط برای عکسبرداری کاربران اینستاگرام تبدیل شده‌اند. 

این شبکه خبری می‌نویسد: «محبوب‌ترین نقطه جهان برای کاربران اینستاگرام جاکارتا اندونزی بوده است. پس از آن بیشترین تگ‌ها در تصاویر مربوط به سائوپائولو برزیل، نیویورک امریکا، لندن بریتانیا و مادرید اسپانیا بوده‌اند.»

این شبکه خبری با اشاره به این که اینستاگرام روزانه بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر را به سوی خود جلب می‌کند که دوست دارند عکس‌های خود را از مناظر زیبا و طبیعی دنیا را با سایرین به اشتراک بگذراند، اشاره می‌کند که طبق بررسی‌های صورت‌گرفته کاربران زیر ۲۵ سال بیش از ۳۰ دقیقه در روز را صرف اینستاگرام می‌کنند. این در حالیست که درباره افراد بالای ۲۵ سال این میزان به ۲۴ دقیقه در روز می‌رسد. 

این شبکه خبری در ادامه به هشتگ‌های برتر در اینستاگرام نیز اشاره می‌کند که واژگانی چون صبح بخیر، کار، شب بخیر، تولد مبارک، عشق، خانه و «روز خوش» بوده‌اند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین