کد خبر: ۴۶۷۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

چهارشنبه زمان تصمیم‎گیری فراکسیون امید درباره کابینه/ پاسخ رحمانی‎فضلی به مدیریتش درباره حاشیه نشینی

وزیر پیشنهادی کشور دولت دوازدهم با بیان اینکه حاشیه‌نشینی زاییده نظام بودجه‌ریزی غلط است، گفت: مهاجرت‌های بی‌شمار به دلیل عدم توازن در توزیع امکانات و منابع کشور به حاشیه‌نشینی منجر شده است.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی درباره حضورش در نشست امروز فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس حق دارند که از برنامه های وزرای پیشنهادی مطلع شوند و انتقادات خود را بیان کنند تا در نهایت زمینه برای اتخاذ تصمیم خیر برای کشور فراهم شود.

به گزارش ایرنا، وزیر پیشنهادی برای وزارت کشور در دولت دوازدهم اظهار داشت: در جلسه امروز فراکسیون امید حدود 20 نفر از نمایندگان سوالات و انتقادات خود را مطرح کردند و بنده نیز به این سوالات پاسخ دادم. تعاملات خوبی صورت گرفت.

رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد که این تعاملات (با نمایندگان و فراکسیون ها) تنها به ایام انتخاب وزرا محدود نشود و شرایطی فراهم شود که در پایان هر فصل وزرا عملکرد دستگاه ذیربط خود را براساس برنامه ای که از قبل داده بودند، تشریح کنند تا بررسی شود با انجام این مهم مجلس می تواند برای پیشرفت امور کمک کند؛ البته هرجا کاستی در عملکرد صورت گرفته سوال کند.

وی درباره پدیده حاشیه نشینی گفت: درباره موضوع حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی گزارش تهیه شد و مقام معظم رهبری نسبت به این گزارش عنایت داشتند و نتیجه گزارش در 4 جلسه 3 ساعته با حضور تمامی مسئولان و سران قوا در محضر مقام معظم رهبری بررسی شد و ایشان اولویت هایی را تعیین کردند که اولین آن درباره مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر بود؛ همچنین ایشان تأکید داشتند باید به موضوع حاشیه نشینی رسیدگی شود.

جلسه اعضای فراکسیون امید با وزرای پیشنهادی/نتیجه چهارشنبه اعلام می شود

علیرضا رحیمی با اشاره به جلسه عصر امروز فراکسیون امید مجلس افزود: در این جلسه آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات، محمود حجتی وزیر پیشنهادی کشاورزی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور و مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حضور یافتند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه، ما سوالات متعددی از وزرای پیشنهادی مطرح کردیم و آنان نیز علاوه بر پاسخ به این سوالات برنامه های کاری خود را ارائه کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: تنها در جلسه با آذری جهرمی، سوالات متعدد، صریح و مصداقی همکاران از وی فضای جلسه را چالشی کرد.
رحیمی اضافه کرد: نتیجه نهایی مباحث مربوط به این جلسه چهارشنبه از سوی فراکسیون امید اعلام می شود.
فردا یکشنبه نیز حبیب الله بیطرف، امیر حاتمی، علی ربیعی وزرای پیشنهادی وزارتخانه های نیرو، دفاع، و تعاون در جلسه فراکسیون امید مجلس حضور می یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین