کد خبر: ۴۶۷۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

پیکه بالاخره اعتراف کرد

مدافع بارسلونا درباره پست جنجالی‌اش در رابطه با نیمار بالاخره حقیقت را گفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از آس، بارسلونا بامداد دوشنبه در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا برابر رئال مادرید قرار خواهد گرفت. جرارد پیکه در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و گفت: بازی فردا خاص است. بیش از همه به خاطر رسمی بودن و برگزاری آن برابر هوادارانمان است. برای پیروزی مقابل مادرید باید بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم. بازی برگشت، چهارشنبه (بامداد پنجشنبه به وقت ایران) است و فردا  تیم قهرمان مشخص نخواهد شد. نباید به حریف اجازه گلزنی دهیم و بازی را باید کنترل کنیم. می‌دانیم مادرید در ضد حمله خطرناک است.

مدافع بارسلونا درباره نبود نیمار و ضعیف‌شدن تیم اظهار کرد: بارسلونا با جدایی یک بازیکن ضعیف نمی‌شود. این تیم می‌تواند بازیکنان بیشتری جذب کند که این شاید بهتر باشد. هنوز فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و مطمئن هستم مردم دوست دارند با خرید یک بازیکن سطح تیم بالا برود اما تیم کنونی‌مان خوب است و معتقدم نیازی به جذب بازیکن نیست.

پیکه درمورد خداحافظی نیمار گفت: احساس نمی‌کنم فریب خورده‌ام. اکنون که همه چیز تمام شده است می‌توانم درباره آن توضیح بدهم. در مراسم ازدواج لیونل مسی بحث جدایی مطرح شد. او در پیش‌فصل اعلام کرد که بارسلونا را ترک خواهد کرد. روزی که در صفحه شخصی‌ام نوشتم نیمار می‌ماند ۱۰۰ درصد مطمئن بودم که او بارسا را ترک خواهد کرد. این توییت آخرین تلاشم بود. سپس درباره جدایی‌اش با او صحبت کردیم اما نیمار می‌خواست باشگاه را ترک کرد. می‌دانم که دلایلی برای این کار داشت. او می‌تواند زندگی بهتری داشته باشد یا بهترین بازیکن جهان باشد. نباید او را قضاوت کرد. نیمار یک بازیکن شجاع است. حضورش در بارسا باعث شد که تیم، عملکرد خیلی خوبی داشته باشد.

او افزود: ناراحت نیستم و از توییتی که منتشر کردم پشیمان هم نیستم. هر کسی احساسی دارد و من دوست دارم از شبکه‌های اجتماعی برای بیان آن استفاده کنم چون قدرتی است که من دارم. می‌خواستم به باشگاه کمک کنم با وجود اینکه می‌دانستم چنین تصمیمی گرفته شده است. نیمار مرا نرنجاند. او تا آخرین لحظه برای بارسلونا برابر مادرید جنگید. ممکن بود آسیب ببیند اما به بازی‌اش ادامه داد. در جهانی زندگی می‌کنیم که مردم غمگین هستند. مردم دوست دارند انتقاد کنند. همه انتقاد می‌کنند و از خشونت و ناراحتی صحبت می‌کنند. در رابطه با نیمار نیز این اتفاق افتاد و همه از او انتقاد کردند.

پیکه در ادامه اظهار کرد: در اینجا همه قضاوت می‌کنند. اگر دوستانش درآمد بالایی دارند و اگر پدرش درآمد دارد به این خاطر است که باشگاه این اجازه را داده است. هرکسی در زندگی تصمیماتی می‌گیرد و نباید در رابطه با آن قضاوت کنیم.

باشگاه‌های لیورپول و دورتموند برای فروش کوتینیو و دمبله خواستار بیش از ۱۰۰ میلیون شدند. مدافع اسپانیایی در این‌باره گفت: از موقعیتی که داریم سوء استفاده می‌کنند. هر کسی به نحوی سوء استفاده می‌کند و بدون شک اکنون لحظه سختی برای امضای قرارداد با یک بازیکن است. نیمار بازیکن خاصی است. او این ویژگی را دارد که هیچ یک از بازیکنان ندارند. نه تنها باید برای او جایگزین پیدا کنیم بلکه باید خود را قوی‌تر کنیم. جایگزینی  برای نیمار در نقل و انتقالات وجود ندارد.

پیکه در پایان دوباره به توییت مشهور خود اشاره کرد و گفت: می‌خواستم اظهار نظر مردم باعث شود نیمار تصمیمش تغییر پیدا کند. من روزنامه‌نگار یا رسانه نیستم. من نباید اخبار را ارائه بدهم چون خبرنگار هستم. از صفحه شخصی‌ام استفاده کردم که این بازی نتیجه خوبی نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین