کد خبر: ۴۶۷۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

کواکبیان: صداوسیما همچنان در خصوص سلفی مجلس‌آتش بیار معرکه است

نماینده مردم تهران گفت: آیت الله هاشمی در تمام مراسم تحلیف پس از انقلاب حضور داشتند و ای کاش در این مراسم هم از ایشان یادی می‌شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی به خاطر رای بالا به طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا گفت: شهادت حججی را به خانواده او تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه در زمان بررسی برنامه‌های وزرا به ضرورت استفاده از اقوام، مذاهب، زنان و جوانان و عناصر توسعه‌گرا خواهم پرداخت، گفت: مراسم تحلیف باشکوه برگزار شد اما جای هیچ توجیهی برای عدم حضور روسای جمهور سابق از جمله سید محمد خاتمی و بزرگان اهل سنت وجود ندارد.

کواکبیان ادامه داد: ای‌کاش از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یادی می شد و حداقل عکسی از آن بزرگوار که در تمامی مراسم‌های تحلیف پس از انقلاب وجود داشت نصب می‌شد.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: اما در این بین عده‌ای هم مجلس را که در راس امور است نشانه گرفته‌اند و بارها زیر سوال برده‌اند. حتی عده‌ای از اصلاح طلبان عقده‌گشایی کرده و صرفا به خاطر اینکه یک نفر عکس سلفی گرفته بود و بعد هم عذرخواهی کرد، همچنان برخی از تریبون‌ها به خاطر این مسئله به برخی از همکاران اعم از اصلاح طلب و اصولگرا اهانت‌ و توهین می‌کنند. عجیب است که صداوسیمای ما متاسفانه در برنامه‌های جدی و شوخی خود همچنان آتش بیار معرکه است. البته مدیریت محترم مجلس باید در این زمینه توجه بیشتری به این موضوع می‌کرد.

وی با تبریک به اعضای منتخب شورای شهر تهران و محمدعلی نجفی که قرار است شهردار منتخب باشد، خاطر نشان کرد: هم اکنون نمایندگان تهران و اعضای شورا یک سمت‌وسو دارند. باید به ملت ثابت کرد با هماهنگی خاص می‌توان روسفید از این ماجرا بیرون آمد. از هم اکنون باید در املاک نجومی و رانت‌هایی که در شهرداری وجود داشته است دوری کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین