کد خبر: ۴۶۷۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

افزایش دما در نوار شمالی کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور انتظار می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر در استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات شرق هرمزگان رشد ابر، وزش باد، بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. در روز دوشنبه (۲۳ مردادماه) علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از زاگرس جنوبی نیز رشد ابر، وزش باد در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق قابل پیش‌بینی است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روز سه‌شنبه( ۲۴ مردادماه) در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس جنوبی و ارتفاعات شرق هرمزگان رشد ابر، وزش باد، رگبار گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز در نوارشرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق به ویژه زابل سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۳ و ۲۴ مردادماه)، صاف در بعدازظهر نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۶ و ۳۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین