کد خبر: ۴۶۷۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی در یک اداره/دستگیری سارق حرفه‌ای منزل

ماموران پلیس متهم به اختلاس ۱۲ میلیارد ریالی را در یکی از ادارات شهرستان عباس آباد شناسایی و دستگیری کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی دریافت گزارش قضائی مبنی بر وقوع اختلاس در یکی از ادارات شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی دریافتند، فردی به نام"ر- م" با سوء استفاده از جایگاه شغلی در یکی از ادارات شهرستان عباس آباد اقدام به اختلاس کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهم با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد، گفت: متهم در بازجویی به ۱۲ میلیارد ربال اختلاس با سوء استفاده از جایگاه شغلی اقرار کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در کلاردشت

ماموران پلیس سارق سابقه دار و حرفه‌ای را با ۹ فقره سرقت منزل در شهرستان کلاردشت دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی کلاردشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با تقویت گشت‌های انتظامی، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی به نام " اسماعیل - ت" ۲۶ ساله، که با مشاهده ماموران قصد فرار از دست قانون را داشت، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی کلاردشت گفت: با عکس العمل سریع و به موقع ماموران پلیس آگاهی متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی افزود: این فرد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۹ فقره سرقت از منازل شهروندان کلاردشتی اقرار کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین