کد خبر: ۴۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

جزئیات تلفات حادثه سیل در ۵ استان کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حوادث سیلاب اخیر و خسارات وارده به پنج استان کشور گفت: تاکنون ۱۲ نفر از هموطنان ما در این حوادث که روزهای پنجشنبه و جمعه به‌وقوع پیوست جان باختند.
آفتاب‌‌نیوز :
اسماعیل نجار درباره آخرین جزییات مفقودی و تلفات حادثه سیل و طوفان شمال شرق کشور اظهار کرد: حادثه سیل و طوفان موجب بروز خسارتهای مالی و جانی در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان و گیلان شده است.

وی ادامه داد: تعداد جان‌باختگان حوادث سیل و طوفان روزهای پنجشنبه و جمعه به 12 نفر می‌رسد؛ 9 نفر این افراد در خراسان رضوی، یک نفر در خراسان شمالی و 2 نفر در استان گلستان جان خود را در اثر سیل از دست داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: در استان گلستان یک نفر بر اثر طوفان از ارتفاع پرت شده و جان خود را از دست داد؛ در یک حادثه دیگر 3 نفر در یک خودرو گرفتار سیلاب می‌شوند که جنازه یک مفر از آنها تاکنون یافت شده و 2 فرد دیگر مفقود هستند.

به گفته نجار، این حوادث سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌وقوع پیوست و کشته‌ شدگان استانهای خراسان شمالی و رضوی در مناطق کلاک، نیشابور و دره یزد دچار حادثه شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار نفر از حادثه دیدگان روزهای پنجشنبه و جمعه بر اثر سیلاب مفقود شده‌اند و جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد؛ 2 نفر از مفقود شدگان در استان گلستان و 2 نفر دیگر در استان خراسان رضوی دچار حادثه شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه اخطاریه‌‌های لازم از سوی هواشناسی و دستگاههای محلی چند روز زودتر از حوادث صادر شده بود، گفت: مردم مناطق حادثه خیز باید در چنین روزهایی به اخطاریه‌ها توجه جدی کنند و امیدواریم چنین با مدیریت صحیح و دقت لازم چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

نجار درباره میزان خسارات وارده به مناطق سیل زده گفت: برآورد خسارات به مناطق حادثه دیده در حال انجام است و به‌زودی اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین