کد خبر: ۴۶۷۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

طلای احمدی در جام تکواندو ازبکستان

سروش احمدی با پیروزی ۱۹ بر ۱۳ در فینال برابر نماینده ازبکستان به مدال طلای وزن ۶۳- کیلوگرم دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
نخستین دوره مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از بیست و یکم مرداد ماه در سالن یونیورسال شهر تاشکند با رقابت‌های اوزان ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان آغاز شد.

امروز(یک شنبه) و در روز پایانی رقابت ها و در وزن ۶۳- کیلو گرم مردان سروش احمدی در اولین دیدار آکالبک تاگابرگنوف از قزاقستان را ۲۳ بر ۳ شکست داد.

نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم ایران در دومین مبارزه به مصاف تیموربک اورولو از ازبکستان رفت و ضمن پیروزی ۱۵ بر ۱۰ راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. احمدی در این مرحله به مصاف مهدی یوسفی دیگر نماینده ایران رفت و ۱۸ بر ۲ به پیروزی رسید و به جمع چهار نفر برتر راه یافت.

احمدی در مرحله نیمه نهایی بولات عزتدینوف از روسیه را هم ۱۹ بر ۱۴ شکست داد و راهی دیدار پایانی شد.

سروش احمدی در فینال کامرونبک یاخشیبائف از ازبکستان را ۱۹ بر ۱۳ مغلوب کرد و به مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا رسید.

همچنین ابراهیم صفری تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، در نخستین مبارزه «دیور سوبیرو» از زبکستان را 26 بر یک را شکست داد. در دومین دیدار «آدیلت بازاربایف» نماینده قزاق را 25 بر 8 از پیش رو برداشت و موفق شد مدال برنز خود را قطعی نماید.

صفری در مرحله نیمه نهایی به مصاف مهدی اسحاقی دیگر نماینده کشورمان در این وزن رفت و با نتیجه 11 بر 10 به برتری رسید. هوگوپوش کشورمان در فینال نیز «والنتین خگای» ازبک داینده مدال برنز قهرمانی نوجوانان جهان را 17 بر 6 شکست داد و توانست مدال طلای این رقابت‌ها را کسب نماید.

به گزارش ایسنا، در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا(G2)،  به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین