کد خبر: ۴۶۷۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

هشدار سیدحسن نصرالله به اسرائیل

دبیرکل لبنان در سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ علیه صهیونیست‌های اشغالگر، تأکید کرد: هر نیروی زمینی اسرائیلی وارد اراضی ما شود، شدیدتر از قبل شکست خواهد خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسن نصرالله در آغاز سخنان خود گفت:  امروز روز عظیمی از روزهای پیروزی‌هایی را گرامی می داریم که قهرمانی‌ها و فداکاری‌ها آن را ساختند. دشمن خواست از بازداشتگاه خیام مکانی برای شکستن اراده بسازد اما این مکان با رد اشغال و تمسک به مقاومت حماسه‌های قهرمانانه ای آفرید.

دبیرکل حزب‌الله گفت: هر نیروی زمینی اسرائیلی وارد اراضی ما شود، شدیدتر از قبل با شکست مواجه خواهد شد. اسرائیلی‌ها همچنان پس از ۱۱ سال به شکستشان و همچنین چالشی که همچنان با آن به خاطر افزایش قدرت حزب‌الله مواجهند، اعتراف می‌کنند.

وی تأکید کرد: سخن اسرائیلی‌ها درباره افزایش قدرت حزب الله، اعتراف به شکست در جنگ ۳۳ روزه است که هدفش نابودسازی حزب‌الله بود. پس از یازده سال دشمن همچنان به شکست خود و شدت چالشی که مقاومت برابر آن شکل می دهد، اذعان می‌کند و شکست و ننگی که در هر جنگ جدید به دشمن اسرائیلی وارد خواهد شد، بسیار شدیدتر از شکست سال ۲۰۰۶ خواهد بود.

رهبر مقاومت اسلامی لبنان افزود: اگر پایداری مقاومت و مقاومت سیاسی نبود، پیروزی جنگ ژوئیه تحقق نمی‌یافت. مقاومت در جست‌وجوی منافع شخصی، حزبی و طایفه‌ای نیست. مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شود و هر کس که به نابودی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه دل خوش کرده بود، ناامید شد. هر کس به نابودی مقاومت از طریق در هم کوبیدن محور مقاومت در منطقه دل خوش کرده بود، هم ناامید شد.

سیدحسن نصرالله گفت: شما با دشمنی روبرو هستید که برای کسی نه احترام قائل است و نه کسی را به رسمیت می‌شناسد اما اسرائیل برای مقاومت احترام قائل می‌شود چون می‌داند که قوی و توانا است.

دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: بعد از مخازن آمونیاک اسرائیل باید در تأسیسات دیمونا هم تجدیدنظر کند چون خطرناک‌تر است و باید برایش فکری کنند.

وی افزود: دشمن می‌داند که در جنگ نظامی نمی‌تواند اهدافش را محقق کند برای همین به سراغ شیوه‌های دیگر می‌رود که مقابله با آنها، مقاومت همه را می‌طلبد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دولت آمریکا هرگز نخواهد توانست گزندی به نیروهای مقاومت وارد کند و جلوی افزایش قدرت آن را بگیرد.

به گزارش ایسنا، نصرالله تصریح کرد: تروریست همانا آمریکا و اسرائیل و گروه‌های مسلحی هستند که به وسیله آنها اداره می شوند و حزب‌الله همان نیرو و قدرتی است که با تروریست‌ها می جنگد. حزب‌الله قدرت ویرانگر و خطرناکی برای طرح‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

وی تأکید کرد: حزب‌الله بخشی از قدرتی است که در منطقه، طرح اسرائیل بزرگ را نقش بر آب کرده و طرح خاورمیانه جدید را با شکست مواجه کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین