کد خبر: ۴۶۸۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

خبرخوش برای کارمندان

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه دولت از تفکیک وزارتخانه ها منصرف نشده گفت: تبدیل کارمندان پیمانی به رسمی متوقف نشده و شیوه اجرای آن در دست بازنگری است.
آفتاب‌‌نیوز : مهر نوشت: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه دولت از تفکیک وزارتخانه ها منصرف نشده گفت: تبدیل کارمندان پیمانی به رسمی متوقف نشده و شیوه اجرای آن در دست بازنگری است.

جمشید انصاری  گفت: دولت لایحه تفکیک سه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان را از مجلس پس نگرفته و به عبارتی دولت از این موضوع منصرف نشده است.

این در حالی است که دیروز رئیس اتاق بازرگانی تهران از انصراف دولت از تفکیک این وزارتخانه ها خبر داده بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین با تکذیب توقف استخدام کارکنان دولت گفت: برای تبدیل کارکنان پیمانی به رسمی، روشی در قانون برنامه پنجم تعیین شده بود، اما با توجه به اتمام قانون برنامه پنجم، ما روش این کار را متناسب با شرایط موجود بازنگری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری در مشاغل حاکمیتی امکان تبدیل کارکنان پیمانی به رسمی وجود دارد و در مشاغل غیر حاکمیتی استخدام پیمانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
به عنوان یک ایرانی هم وطن عرض می کنم 10سال سابقه در دستگاه دولتی دارم 5سال پیمانی هستم 31 سال سن دارم صاحبت خانواده و زندگی هستم از این به بعد نه در امتحان دستگاه های دولتی دیگر می توانم شرکت کنم ونه می توانم در بیرون و بازار آزاد با این شرایط کاری از نو شروع کنم .و حتی با فرض بر اینکه تمامی شرایط در محیط دیگر برایم بوجود بیاد نمی خواهم از این دستگاه بروم چون با شرایط و چالش های دستگاه مربوطه آشنا هستم وبهترین سال های عمر خودم را صرف خدمت در این دستگاه به ملت و دولت بودم تازه من جزء خوباش هستم دوستان وهمکاران من با 15،20،25 سال سابقه شرایط من را دارند یعنی دولت چه برنامه ای برای ما دارد که باز می خواد از بین ما گزینشی رفتار کنه ویا باز بخواد امتحان بگیره و سنگ جلوی پای کارمندانش بندازه دیگه چطور شایستگی های خودمون را باید ثابت کنیم. عمرمون را در دستگاه های دولتی با تمام چالش ها وسختی هایی که برامون بود گذاشتیم وشانه خالی نکردیم وثابت قدم موندیم وکار خلافی هم ازما سر نزد وبا تمام تبعیض ها میان کارمندان رسمی وپیمانی کنار اومدیم چرا با ما این رفتار را می کنند و هر روز ما ها را پر از استرس می کنند یعنی ما شایستگی حداقل شادی ها را در زندگی خودمون نداریم و..... آفتاب عزیز خواهشا این نظر را به اشتراک بگذار
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین