کد خبر: ۴۶۸۲۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

واکاوی حرکت عجیب میناوند در برنامه زنده

مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صحبت‌های عجیب و دور از ذهنی را در خصوص علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال و مهدی رحمتی، دروازه بان این تیم انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صحبت‌های عجیب و دور از ذهنی را در خصوص علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال و مهدی رحمتی، دروازه بان این تیم انجام داد.

دقایقی پس از انتشار فیلم این برنامه در فضای مجازی، استقلالی‌ها واکنش‌های تندی را علیه او نشان دادند. نکته جالب این جاست که میناوند در ادامه گفت‌وگو از طرفداران دو تیم می‌خواهد که به یکدیگر احترام بگذارند و فحاشی نکنند. میناوند در آن مصاحبه بر این باور بود که عقاب آسیا، فقط احمدرضا عابدزاده است و منصوریان نیز مربی خوبی نیست.

تا اینجا او نظر شخصی خود را بیان کرده که مشکلی ندارد اما در ادامه صحبت‌هایش، لقب‌هایی بی ادبانه را با کنایه به منصوریان و رحمتی نسبت داد که این اتفاق باعث خشم استقلالی‌ها شد و آن‌ها نیز در صفحات اجتماعی خودشان به شدت علیه میناوند موضع گرفتند.

درگیری‌ها ادامه پیدا کرد و حتی واکنش پیشکسوتان استقلال را نیز در فضای مجازی به همراه داشت. مهدی پاشازاده در صفحه اینستاگرامش علیه میناوند موضع گرفت و ناراحتی خودش را ابراز کرد. بر اساس اخبار رسیده، باشگاه استقلال قرار است شکایتی را علیه میناوند و مجری برنامه تنظیم کند.

این اولین باری نیست که میناوند به حواشی از این دست دامن می‌زند؛ تاکنون او بارها خودش را در برابر هواداران استقلال قرار داده و هر بار نیز عذر خواهی کرده است اما مدتی بعد دوباره شروع به حاشیه سازی و اهانت به تیم رقیب می کند.
 
سابقه کری‌خوانی‌ها
چندی پیش بود که علی ضیاء، مجری صدا و سیما همراه عده‌ای از بازیگران سینما و تلویزیون در یکی از کافه‌های تهران برای دیدن شهرآورد جمع شده بودند. پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس، علی ضیاء به شادی پرداخت و درهمان بین، القاب زشتی به مظلومی، سرمربی وقت استقلال نسبت داد که خشم هواداران استقلال را نیز درپی داشت.

یک‌سال بعد، ضیاء،‌ ماجرای پنالتی دیدار صبا و استقلال را در برنامه‌اش آنالیز کرد. همان پنالتی‌ که گفته می‌شد داوربازی پیش از زدن ضربه به مهدی رحمتی جهت شیرجه زدن را گفته است.

همین موضوع سبب شد تا ضیاء روی آنتن زنده با علی خسروی درگیری لفظی پیدا کند. آرش برهانی نیز که چندی پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و همیشه محبوب هواداران استقلال بوده است، بارها در صفحه مجازی خودش به شیطنت و کری خوانی برای تیم رقیب پرداخته است اما هرگز کری‌خوانی‌های برهانی از چارچوب ادب خارج نشده است.
 
کری خوانی یاعقده گشایی؟
کری خوانی‌ها بین هواداران استقلال و پرسپولیس همیشه وجود داشته است و اگر این کری خوانی‌ها درچارچوب ادب باشند، زمینه ساز جذابیت فوتبال می‌شوند. چه اشکالی دارد که هواداران پرسپولیس به 6 گلی که زده‌اند و هواداران استقلال نیز به چهار برد پی در پی در شهرآورد، ببالند؟ مشکلات از جایی شروع می‌شود که افرادی که دوران فوتبال‌شان تمام شده است از رسانه ملی برای خودنمایی استفاده می‌کنند و سعی دارند با این فعالیت‌های غیر اخلاقی دوباره به تیتر اول روزنامه های ورزشی تبدیل شوند.

منبع:‌ قانون
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
1
1
همه این توهین ها از سر حقارت و عقده میتونه باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
تیمی که این همه پول بیت المال و حق الناس رو به باد میده و هیچ مقامی برای کشور نمیاره شایسته دفاع کردن نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین