کد خبر: ۴۶۸۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

قاتل: به خاطر ۹۰۰ هزارتومان پول با زن آشنا جرو بحث کردم اما ناخواسته تبدیل به قاتل شدم و بسیار پشیمانم.
آفتاب‌‌نیوز : به خاطر ۹۰۰ هزارتومان پول با زن آشنا جرو بحث کردم اما ناخواسته تبدیل به قاتل شدم و بسیار پشیمانم.

این گفته‌های تازه دامادی است که به جرم و قتل دستگیر شده. ماجرای این جنایت به 23اسفند پارسال برمی‌گردد. آن روز جسد زن جوانی در حاشیه بزرگراه باکری پیدا شد که با  20 ضربه چاقو از پا در آمده بود. درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی هویت قربانی و دستگیری عامل جنایت شروع شده بود خانواده‌ای با مراجعه به پلیس خبر از ناپدید شدن دخترشان دادند که مشخصات وی با جسد زن جوان مطابقت داشت.

با شناسایی هویت مقتول، مأموران با بررسی مکالمات تلفنی وی موفق به شناسایی مردی جوان شدند که آخرین بار با قربانی تماس گرفته بود. این مرد دستگیر شد و به قتل زن جوان اقرار کرد. وی گفت: با مقتول مدتی قبل آشنا شدم. او با همسرش اختلافات شدیدی داشت و به‌دنبال رمالی می‌گشت تا با ورد و جادو، طلسم زندگی‌اش را بشکند و مشکلاتش را حل کند. من هم چون یک رمال حرفه‌ای می‌شناختم از این زن پول گرفتم تا وی را پیش او ببرم. اما رمالی که می‌شناختم سرش خیلی شلوغ بود و زن جوان تصور می‌کرد او را سرکار گذاشته‌ام. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و در یک لحظه عصبانیت دست به جنایت زدم.

این متهم پس از اعتراف، صحنه جنایت را بازسازی کرد و دیروز برای آخرین دفاع به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. وی وقتی پیش روی قاضی محسن مدیرروستا قرار گرفت، ‌چنین گفت: من 20ضربه نزده‌ام و تا جایی‌که یاد دارم فقط 4یا 5ضربه به او زدم. از طرفی من از مقتول 900هزارتومان پول گرفته بودم و می‌خواستم به‌زودی رمال را به وی معرفی کنم.

روز حادثه با او قرار گذاشتم و چون می‌خواستم تریاک‌ خرد کنم چاقو با خود برداشتم اما با زن جوان درگیر شدم. او پولش را می‌خواست و از طرفی مرا تهدید کرد و گفت همه‌‌چیز را به همسرم می‌گوید و آبرویم را می‌برد، این را که شنیدم ترسیدم و عصبی شدم. چرا که 2‌‌ماه بیشتر از ازدواجم نمی‌گذشت و می‌ترسیدم زندگی‌ام به‌هم بخورد.

همین شد که با چاقو ضرباتی به وی زدم و ناخواسته قاتل شدم. پس از جنایت هم کیف و گوشی موبایلش را برداشتم و داخل سطل زباله انداختم.متهم پس از پایان جلسه با قرار قانونی روانه زندان شد و این در حالی است که خانواده مقتول درخواست قصاص متهم را کرده‌اند.

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

منبع: رکنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
کشورداره به کجامیره.رمالی و اینا چیه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین