کد خبر: ۴۶۸۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷

رونمایی از یک گوشی پزشکی مدرن +عکس

یک شرکت بیوتکنولوژی به نام AUM Cardiovascular در نورثفیلد مینه سوتا تاییدیه "سازمان غذا و دارو" ( FDA) را برای یک گوشی پزشکی پیشرفته به دست آورد.
آفتاب‌‌نیوز : یک شرکت بیوتکنولوژی به نام AUM Cardiovascular در نورثفیلد مینه سوتا تاییدیه "سازمان غذا و دارو" ( FDA) را برای یک گوشی پزشکی پیشرفته به دست آورد.

سالانه 10.5 میلیون آمریکایی دچار درد قفسه سینه شده و بسیاری از آنها از آزمون‌های استرس برای شناسایی بیماری‌های کرونری استفاده می‌کنند.
این آزمون‌ها دقیق نبوده و به تمرین، دارو و امکانات ویژه نیاز دارند. همچنین هزینه‌های میلیارد دلاری را به سیستم‌های پزشکی تحمیل می‌کنند.

گوشی پزشکی

محققان در این پژوهش برای رفع این مشکل دست به ساخت یک سیستم آزمایش سریع و غیر تهاجمی بدون تشعشع برای شناسایی انسدادهای عروق کرونری زده‌اند.
این دستگاه جدید که CADence نام دارد، ترکیبی از استتوسکوپ و "نوار قلب"(ECG) در یک دستگاه است.

گوشی پزشکی

CADENCE توسط پزشکان مراقبت‌های اولیه مورد استفاده قرار گرفته تا به تشخیص موارد مشکوک قلبی که لزوما باید به یک پزشک متخصص قلب مراجعه کنند، بپردازد.
پزشک به صورت مکرر این دستگاه را بر روی چهار نقطه در قفسه سینه قرار داده و هر بار آن را برای ضبط داده‌ها فعال می‌کند.
پس از آن CADence داده‌های خود را به یک سیستم پردازش آنلاین انتقال می‌دهد که اطلاعات در آنجا آنالیز شده و نتایج در عرض چند دقیقه ارائه می‌شود.

گوشی پزشکی

پزشک می‌تواند از این گزارش استفاده کند تا تصمیم بگیرد که آیا می‌بایست بیمار را ترخیص کند یا برای درمان‌ بیشتر به پزشک متخصص ارجاع دهد.

گوشی پزشکی

گوشی پزشکی

علاوه بر این نرم افزار تجزیه و تحلیلی فعلی، AUM Cardiovascular به دنبال طراحی یک الگوریتم جدید است که در تشخیص تنگی شریان، که یک وضعیت شایع در نتیجه عدم سلامت قلبی و عروقی است، مفید واقع شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین