کد خبر: ۴۶۸۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

موش گزیدگی نوزاد در بیمارستان اهواز! +عکس

رئیس بیمارستان امام گفته است: پرستاران بخش زنان بیمارستان صبح روز 16 مرداد به دنبال صدای گریه نوزاد و سر و صدای مادر به اتاق نوزاد تازه تولد شده مراجعه کرده و با صحنه خراشیدگی در سمت چپ صورت نوزاد مواجه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس بیمارستان امام گفته است: پرستاران بخش زنان بیمارستان صبح روز 16 مرداد به دنبال صدای گریه نوزاد و سر و صدای مادر به اتاق نوزاد تازه تولد شده مراجعه کرده و با صحنه خراشیدگی در سمت چپ صورت نوزاد مواجه شدند.

به گزارش تیترامروز، وی افزود: مادر نیز ادعا کرده زمانی که صدای گریه بچه را شنیدم با روشن کردن چراغ، خراش هایی را در صورتش مشاهده کردم اما اثری از جانوری نبود.

معصومی ادامه داد: زخم های نوزاد توسط پرستاران ضد عفونی و با 2 بخیه مورد مداوا قرار گرفت.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: بعداز اطلاع یافتن از این حادثه در همان روز از نوزاد عیادت کردیم و بار دیگر از مادر و مادربزرگ نوزاد در خصوص مشاهده کردن موش سوال کردیم که آنها ادعا کردند چیزی ندیده اند.

وی اظهار کرد: روز بعد مشاوره عفونی نیز بر روی نوزاد انجام که احتمال گزیدگی بعید اعلام شد.

 موش گزیدگی نوزاد در بیمارستان اهواز! +عکس

معصومی بیان کرد: مسئولان بیمارستان روش درمان را با احتمال گزیدگی توسط موش دنبال کردند و اقدامات لازم از جمله زدن واکسن و ضدعفونی را انجام دادند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: نوزاد 24 ساعت بعد مرخص شد اما همچنان تحت کنترل است و وضعیت مطلوبی دارد.

ابهام در علت حادثه

اظهارات رئیس بیمارستان امام در حالی صورت می گیرد که شاهدان عینی و تصاویر نوزاد حاکی از خراش هایی در صورت و سپس بخیه وی توسط پرستاران بیمارستان است و رئیس بیمارستان با اینکه گزیدگی توسط موش یا گربه را رد نموده ولی دلیل این اتفاق ناگهانی برای نوزاد را توضیح نداده است. گرچه وی در عین حال از انجام اقدامات لازم با احتمال گزیدگی خبر داده است!

وی همچنین نگفته که آیا ممکن است صورت یک نوزاد آن ساعت صبح بی دلیل دچار خراشیدگی و سپس نیازمند بخیه بشود؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین