کد خبر: ۴۶۸۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

انتقاد چمران از شهرداری در آخرین روزهای شورای شهر: شهردار منطقه ۱۲ خودمختار است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از شهردار منطقه 12 گفت: اقدام به فروش غذا در محدوده خیابان 30 تیر جای سوال دارد و شهردار منطقه 12 به تذکرات توجهی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : مهدی چمران در سیصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز در مجلس شورای اسلامی معرفی وزرای دولت را شاهد هستیم.

به گزارش میزان، وی گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز روز گذشته از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شدند و در میان آنها نام محمد باقر قالیباف نیز دیده می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با آرزوی توفیق برای شهردار تهران اظهارکرد: امیدوار هستیم شهردار کنونی تهران بتواند در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز موفق باشد.

چمران با بیان اینکه " قرار نبود اعضای شورای شهر تهران گزارش عملکرد شخصی ارائه کنند" گفت: قرار نبود اعضای شورای شهر تهران هر کدام به طور شخصی اقدام به ارائه گزارش عملکرد کنند و گزارش اعضای شورا جمعی بوده است.

وی با انتقاد از عملکرد شهردار منطقه 12 گفت: شهردار منطقه 12 خود مختار عمل می کرد. انتقادات زیادی در رابطه با وضعیت پیاده راه سی تیر به وی وارد کرده ایم اما توجهی نمی کند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: پیاده راه سازی در 30 تیر صورت گرفت اما اکنون شاهد هستیم که در این منطقه اقدام به فروش کالباس و سایر خوراکی ها می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین