کد خبر: ۴۶۸۴۰۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
نگرانى نسبت به آینده دانشگاه آزاد

گلایه‌های سید‌حسن‌خمینی درباره دانشگاه آزاد/هیچ دخالتی در امور دانشگاه ندارم/به جلسات هیات امنا هم نمی‌روم+واکنش ولایتی

نگرانى نسبت به آینده دانشگاه آزاد در میان اهل اندیشه و مطلعین از امور فزاینده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- مرتضی اشراقی درباره وضعیت دانشگاه آزاد و همچنین عدم حضور سیدحسن خمینی در جلسات هیات امنای این دانشگاه نوشت: «وقتى حوزه ها تعطیل مى شوند، فرصتى فراهم مى آید تا دید و بازدیدها شکل گیرد و هم نشینى هاى عالمان دین صورت پذیرد. جلساتى که با بحث هاى علمى و حاشیه هاى خاص خود همراه است. امروز به همراه پدر همسرم حضرت آیت الله دوستى زنجانى و دو تن از باجناق هاى عزیزم آقاى مهندس شاهرخى و آقاى دکتر حسینى به دیدن حاج حسن آقا رفتیم. محفل انسى بود. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، اشراقی افزود: از زمره بحث هاى امروز، بحث زیاد شدن شهریه ى دانشگاه آزاد بود. با اینکه مى دانستم از حاج حسن آقا جویاى حضورشان در جلسات هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه شدم و ایشان گفتند چندین ماه است که از حضور در این جلسات معذورند و در امور دانشگاه هیچ دخالتى ندارند. نگرانى نسبت به آینده دانشگاه آزاد در میان اهل اندیشه و مطلعین از امور فزاینده است.»

گلایه‌های سید‌حسن‌خمینی از وضعیت دانشگاه آزاد/هیچ دخالتی در امور دانشگاه آزاد ندارم/به جلسات هیات امنای نیز نمی‌روم+واکنش ولایتی

واکنش ولایتی

به گزارش آفتاب‌نیوز، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی نیز در حاشیه مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تکریم رییس واحد علوم پزشکی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور سید حسن خمینی در جلسات هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: ایشان همچنان عضو هیات امناست و می‌تواند در جلسات شرکت کند، اما با تصمیم شخصی تاکنون در این جلسات حضور پیدا نکرده است.

گفتنی است بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و انتصاب علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی توسط رهبر انقلاب، ولایتی نیز فرهاد رهبر، مشاور ابراهیم رئیسی و از مدیران دانشگاهی در دوران احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس این دانشگاه انتصاب کرد. فرهاد رهبر نیز در همان ابتدای حضورش، بسیاری از مدیران واحدهای دانشگاه آزاد و همچنین رسانه‌های وابسته به این دانشگاه را برکنار کرد.

سید حسن خمینی: چندین ماه است از حضور در جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد معذورم/ هیچ دخالتی در امور دانشگاه ندارم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
6
11
عاقبت هاشمی زدایی و فقط وزش اصولگرایی در این دانشگاه یادگار مرحوم هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
7
8
یه کم به خودت تکون بده و مبارزه کن....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
3
0
سید عزیز زندگی بهتر از زنده بودن است ؟؟! جریان افراطی میخواهند شما مانند مرحوم پدر گوشه عزلت اختیار کنید ؟؟ ملت را تنها نگذار همچون مطهری در صحنه باشید و از ناملایمات نهراسید .
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
2
1
جدتتان به این راحتی تسلیم نمیشد باید بجنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
1
1
گوشه نشینی و میدون دادن به بدخواه که درست نیست!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
1
0
چرا میخوان اجبارا مردم رو به یکی از این دو جناح منتسب کنید؟
من و خیلی های دیگه سیاست های اصولگرا و اصلاح طلب ها رو قبول نداریم
یا بهتر بگم اگه میشد حزبی باشه که افراد و تفکرات خوب دو حزب رو نگه داره و افراد و تفکرات بدشون رو دور بریزه خیلی عالی میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
1
0
آیت الله بزرگوار سیّد حسن خمینی و دیگر نوادگان گرانقدر آیت الله امام خمینی(ره)؛‌
شما که خون پدربزرگتان در رگهایتان جاری است، بنابراین باید چنان متوسل و متوکل به خداوند قادر متعال باشید که قادر شوید علاوه بر اینکه نگذارید حق و حقوق خودتان را ضایع کنند،‌ از حق و حقوق دیگر مسلمانان و بندگان خوب خدا نیز صیانت و حمایت کنید.
ان شاءالله که همیشه و در همه حال دست حق به همراه و پشت و پناهتان باشد. الهی آمین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین