کد خبر: ۴۶۸۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

زرآبادی: اگر جوانگرایی با تخصص همراه نباشد فرصت سوزی است

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر اینکه اگر جوانگرایی با تخصص همراه نباشد فرصت سوزی است گفت:‌ مجلس مخالف خصوصی سازی نیست اما نقش دولت در این مورد نقش حیاتی است که اگر غیر از این باشد لطمات جبران ناپذیری را به کشور وارد می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا سیده حمیده زرآبادی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات سخن می گفت،‌ اظهار کرد: از نگاه جوان گرایانه آقای روحانی تشکر می‌کنم اما اگر جوانگرایی با تخصص همراه نباشد فرصت سوزی است.

وی با اشاره به گزارش معاونت نظارت بر مجلس گفت:‌ در میزان انطباق برنامه‌های پیشنهادی با اسناد بالادستی بر اساس گزارشی که ارائه شده آقای جهرمی برای 41 درصد وظایف قانونی وزارتخانه برنامه‌ای را ارائه نکرده است که نشان از عدم اشراف ایشان به وزارتخانه دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه ارتباطات یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی استفاده از اینترنت و نقش اساسی زیرساخت این شبکه است که موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فضای سایبری می‌شود.

زرآبادی در ادامه اظهار کرد:‌ بنده در رابطه با نقاط ترافیکی در شبکه‌های ارتباطی از آقای جهرمی سوال کردم. البته که ایشان تبحر خاصی در استفاده از اصطلاحات فنی دارند، در هر حال شبکه زیرساخت نسبت به روز اول کمتر از یک سوم کاهش داشته است و از هر نظر شبکه امروز هیچ کدام از ارکان اصلی را ندارد.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس همچنین بیان کرد:‌ مجلس مخالف خصوصی سازی نیست اما نقش دولت در اجرای حاکمیت حیاتی است که اگر غیر از این باشد لطمات جبران ناپذیری را به کشور وارد می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین