کد خبر: ۴۶۸۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

افضلی: آذری جهرمی جوانی جسور و آشنا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است

نماینده اقلید با اشاره به سوابق و عملکرد وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: رییس‌جمهور با معرفی آقای آذری جهرمی مطالبه همه مردم در استفاده از جوانان را پاسخ داده است. فردی کاملا علمی و جوان که می‌تواند در این وزارتخانه به بهترین نحو برنامه‌های دولت را پیش ببرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، حسین افضلی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه علنی نوبت عصر امروز، گفت: اکنون فضای مجازی همچون اسب تراوا شده است با این توصیف که دیگر دشمن پشت دروازه شهر نیست و وسط شهر امکان آتش زدن اسب تراوا وجود ندارد پس تنها راهکار مقابله با آن آماده کردن فضای مجازی و کنترل آن است.

وی شناخت دقیق فضای مجازی را منوط به وجود مدیری عالم و آگاه دانست و گفت: آقای آذری جهرمی فردی کاملا علمی و جوان است که به ساختارهای این وزارتخانه آشناست. او متعلق به خانواده شهداست که میزان پایبندی خود به انقلاب، نظام و ولایت فقیه را نشان داده است.

این نماینده مجلس معرفی آذری جهرمی برای وزارت ارتباطات را پاسخ رییس‌جمهور به مطالبه مردم دانست و گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم، جوان‌هایی همچون شهید حججی که برای این نظام و انقلاب فداکاری‌هایی می‌کنند. باید از پتانسیل آنها استفاده کنیم که یکی از این جوان‌ها آقای آذری جهرمی است.

وی افزود: برخی می‌گویند که آذری جهرمی فردی جوان و کم تجربه است که نمی‌تواند یک وزارتخانه را مدیریت کند. باید در پاسخ به آنها گفت مطمئنا نمی‌توان جوانی را پیدا کرد که سابقه چهار دوره وزارت داشته باشد. باید به جای این صحبت‌ها به عملکرد گذشته آقای جهرمی نگاه کرد. او از کارشناس کارش را شروع کرد و بعد تبدیل به مدیرکل شد و در دولت یازدهم معاون وزیر بود. اکنون نیز کاندیدای وزارت ارتباطات است که با چنین سابقه‌ای نمی‌توان او را کم تجربه خواند.

افضلی در پایان آذری جهرمی را مدیری جوان، جسور و فداکار توصیف کرد و گفت که انتظار می‌رود او بعد از رای اعتماد شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که بتوان از فضای سایبری به همراه تولید و ایجاد اشتغال استفاده کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین