کد خبر: ۴۶۸۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

جزییات طفره رفتن وزیر پیشنهادی ارتباطات

نماینده قزوین گفت:«مجلس مخالف خصوصی سازی نیست ولی اما نقش دولت در اجرای حاکمیت حیاتی است که اگر غیر از این باشد لطمات جبران ناپذیری را به کشور وارد می ‌کند.»
آفتاب‌‌نیوز :
سید حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مخالفت با وزیر ارتباطات گفت: متذکر می شوم جوان گرایی با تعهد و تذکر دنبال نباشد فرصت سوزی است نه فرصت سازی. در میزان انطباق وزیر پیشنهادی در اسناد بالا دستی ارائه داده مهندس جهرمی برای ۴۱ درصد وظایف قانونی برنامه ای نداده است و این نشان دهنده اشراف کم است.»

او بیان کرد:«نقاط حاکمیتی وزارت ارتباطات به دستور جهرمی کمتر شده است. شبکه زیرساخت نسبت به روز اول یک سوم کاهش ظرفیت داشت و سرویس دهی مناسب و پالایش اطلاعات با کاهش قدرت شبکه غیرممکن می‌ شود. اعمال سیاست ‌های حاکمیتی با این کار ناممکن می‌ شود.»

 زر آبادی گفت:«متاسفانه شبکه امروز در حال حاضر هیچ کدام از ۴ رکن اصلی را نمی تواند انجام دهد و در خصوص پالایشگاه اطلاعات طفره رفتند.» 

او بیان کرد:« مدیریت و پشتیبانی شبکه وجود ندارد و آقای آذری جهرمی با اساس حاکمیت و کلی مخالف است. مجلس مخالف خصوصی سازی نیست ولی  اما نقش دولت در اجرای حاکمیت حیاتی است که اگر غیر از این باشد لطمات جبران ناپذیری را به کشور وارد می ‌کند.»
خبر انلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین