کد خبر: ۴۶۸۵۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰

شهردار مشهد انتخاب شد/او کیست؟+عکس

منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد عصر سه شنبه در نشستی پس از ارائه گزارشهای 2 نامزد راه یافته به مرحله نهایی برای به دست گرفتن سکان شهرداری مشهد تقی زاده خامسی را به عنوان گزینه نهایی انتخاب و معرفی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ابتدای این نشست غلامرضا انصاری و قاسم تقی زاده خامسی به عنوان گزینه شهرداری مشهد در جمع منتخبان پنجمین دوره شورای شهر و اصحاب رسانه به ارائه برنامه های خود پرداختند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایرنا، غلامرضا انصاری در این نشست گفت: روش دموکراتیک منتخبان پنجمین دوره شورای شهر در مشهد باور مردمسالاری را محقق کرد و باید تلاش کرد کار جمعی در مجموعه مدیریت شهری بروز و ظهور پیدا کند. 

شهردار مشهد انتخاب شد/او کیست؟+عکس

وی ادامه داد: شهرداری مشهد تحت مدیریت شورای پنجم باید تبدیل به نهادی عاری از فساد و نهادی پیشتاز در خدمت به مردم و شهر مشهد در افق 1404 شهری هوشمند، ایمن، بانشاط، تاب آور در برابر مخاطرات و مشارکتجو باشد. 

نامزد سمت شهرداری مشهد گفت: کسب منابع درآمدی پایدار، رسیدگی به وضعیت بافتهای فرسوده و تداوم پذیری و ثبات منابع درآمدی نیز باید از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری جدید باید باشد. شهرداری نهادی اجتماعی، خدماتی و فرهنگی است لذا آوردن مسائل سیاسی به شهرداری خیانت است. 

وی بر ضرورت اطلاع رسانی در شهردای نیز تاکید و بیان کرد: در راستای اعتمادسازی تلاش می شود در سطح نواحی و مناطق شهری کانالهایی در فضای مجازی برای اطلاع رسانی ایجاد شود و تعامل سازنده ای با اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی برقرار باشد. 

* هرگونه فعالیت در شهرداری باید مطابق قانون انجام شود 

دیگر نامزد شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: فعالیت در شهرداری باید مطابق قانون باشد. در شهرداری هرکاری به دلخواه نمی توان انجام داد. همچنین باید از زنان و نیروهای جوان بر اساس شایسته سالاری در بدنه شهرداری استفاده شود. 

قاسم تقی زاده خامسی افزود: شهرداری محل کار سیاسی نیست و با خدمت به مردم فرصت کار سیاسی برای شهردار باقی نمی ماند. تمام فرآیندهای تصمیم سازی در شهرداری باید به مردم اطلاع رسانی شود. 

وی ادامه داد: روزنامه شهرآرا که در ماههای اخیر از منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای شهر مشهد هیچ مطلبی منعکس نکرده است باید تعطیل شود. یک روزنامه از بیت المال نباید تنها به نفع یک جناح کار کند. 

در پایان این نشست رای گیری انجام و قاسم تقی زاده خامسی با 15 رای به عنوان گزینه نهایی شهردار مشهد انتخاب شد. 

انصاری نیز پس از ارائه برنامه در نشست امروز به نفع تقی زاده انصراف داد. 

تقی‌زاده خامسی متولد 1336 در مشهد است. وی مدرک کارشناسی عمران را از نیویورک آمریکا و کارشناسی ارشد همین رشته را از دانشگاه امیرکبیر تهران اخذ کرده ‌است. طی سالهای 66 تا 71 معاون فنی و عمران استانداری خراسان بزرگ بود. خامسی همچنین در دوره فعالیت غلامحسین کرباسچی به عنوان شهردار تهران در حوزه معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمران و معاونت شهرسازی خدمت کرده است. اول شهریور ماه فعالیت رسمی 15 نماینده پنجمین دوره شورای شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد شهریور ماه آتی آغاز می شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
نظرشان راجع به کنسرت ها چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
الان تمام مشکل شهر مشهد همین کنسرت هاست؟
غلامعلی بیات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
شهرداری مشهد تحت عنوان پروژه ملی از سال ۸۵ اراضی تعداد زیادی را در سوران تصرف و اجازه استفاده از منافع آن را سلب نموده و وعده خرید یا تملیک را داده اند تاکنون که سال ۹۶ رو به اتمام است با عنوان اینکه بودجه خرید اختصاص داده نشده خیلی راحت عمر و زندگی مارا تلف نموده اند دیگر نمیدانم چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
لطفا خلط مبحث نکنید اینکه مسئله اول کشور کنسرت ها نیست دلیل نمیشه که اجازه داده بشه دختر و پسر ها به طور رسمی توی کنسرتها پارتی برگزار کنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین