کد خبر: ۴۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

اظهارات تارتار درباره بازی مقابل صنعت نفت آبادان

سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی اظهار کرد: بازیکنانش به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند و انتظار دارند کادر فنی تیم ملی بازیکنانش را رصد کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان حضور یافت و درباره این بازی اظهار کرد: فکر می‌کنم در فصل کنونی بازی راحتی را پیش رو نخواهیم داشت و این حرف طبق جدول مسابقه‌ها است. وقتی تراکتورسازی بدون امتیاز در انتهای جدول است و ما تیم دوم جدول هستیم و در حالی که سال اول حضورمان در لیگ برتر است، نشان دهنده این است که تیم‌ها به یکدیگر خیلی نزدیک هستند و بازی راحت وجود ندارد. من حتی بازی سپیدرود و گسترش فولاد را تماشا کردم. تیم شمالی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و این بیانگر آن است که همه تیم‌ها خوب تجهیز شده‌اند و امسال فصل سختی برای همه تیم‌هاست.

او ادامه داد: در طول هفته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط قوت و ضعف صنعت نفت را زیر نظر گرفتیم. این تیم مهره‌های تاثیرگذار زیادی دارد و هزینه قابل توجهی را در فصل نقل و انتقالات انجام داده است. اهداف بزرگی دارد و کادر فنی توانایی دارد اما ما می‌خواهیم با انگیزه‌ای که بازیکنانم دارند، سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و با خیال راحت به تعطیلات برویم. در تعطیلات نیز تلاش بیشتری می‌کنیم تا برای ادامه مسابقه‌ها راحت‌تر باشیم.

تارتار درباره تمجیدهای صورت گرفته از تیمش تصریح کرد: ما نیاز به تعریف و تمجید کسی نداریم. ما تنها به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم و از آن‌ها می‌خواهیم که ما را تنها نگذارند و در بازی‌های خانگی و خارج از خانه ما را تشویق کنند. دیدن آن‌ها باعث می‌شود که احساس کنیم یک یار از حریف بیشتر هستیم. سعی می‌کنیم با همان کیفیت بازی‌ها را ادامه دهیم و دچار غرور نشویم. با بازیکنانم صحبت کردم و وقتی می‌توانیم در شهر اصفهان و مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر به بازی برگردیم و یک پنالتی نیز برای بار دوم از دست بدهیم، این نشان دهنده پتانسیل بالای بازیکنان ماست و به وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم. اگر ما خوب عمل کنیم و بتوانیم نتایج درخشانی بگیریم، رسانه‌ها مجبور هستند که از ما تمجید و تعریف کنند. محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم و ترکیب خود را متناسب با تیم حریف می‌چینیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره ارزیابی‌اش از صنعت نفت آبادان توضیح داد: کادر فنی صنعت نفت و در راس آن آقای کمالوند از کادرهای فنی خوب لیگ هستند. کمالوند مربی باهوشی است و مشخص است که کار سختی را فردا مقابل این تیم داریم اما فردا بازی خانگی ماست و مصمم هستیم که در این دیدار پیروز شویم. بازیکنان باانگیزه هستند. این بازیکنان باید دیده شوند و از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم که بازیکنان ما را رصد کند. اگر کسی می‌تواند به فوتبال ملی کمک کند، باید دعوت شود و این کار انگیزه‌ای برای تمام بازیکنان جوان می‌شود.

تارتار درباره ضعف خط دفاعی‌اش بیان کرد: من از دروازه‌بانم کاملا راضی هستم. ما در اصفهان و در برابر تیم سپاهان موقعیتی به حریف ندادیم. این گونه نبود که چندین موقعیت ایجاد شود و ما همه یک گل بخوریم بلکه اصلا موقعیتی به سپاهان ندادیم و این حسن بزرگی در ساختار دفاعی ماست. ما سه جای خالی در لیست خود داریم که می‌خواهیم در چندین پست بازیکنانی را جذب کنیم که در طول فصل دچار مشکل نشویم زیرا ممکن است هم محرومیت‌هایی به وجود بیاید و هم بازیکنان دچار مصدومیت شوند.

به گزارش ایسنا، او درباره پیش‌بینی‌اش از بازی فردا (پنجشنبه) گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. هدف ما کسب سه امتیاز است اما می‌دانیم کار سختی داریم.

سرمربی پارس جنوبی در پایان درباره نظرش درباره هواداران این تیم بوشهری اظهار کرد: من از همه هواداران‌مان می‌خواهم که بازی به بازی تعداد آن‌ها افزایش یابد.  در شهرهای مختلف زمانی که تیمی از آن شهر به لیگ برتر صعود می‌کرد در سال اول جمعیت طرفدارانش زیاد بود اما به مرور زمان و بازی به بازی جمعیت کمتر می‌شد. مهم‌ترین مثال آن تراکتورسازی تبریز است. سالی که به لیگ برتر آمد جمعیت زیادی از این تیم استقبال می‌کردند اما رفته رفته این حضور برای آن‌ها عادی شد و دیگر چنین جمعیتی مثل سابق به ورزشگاه نمی‌آمدند. ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم که هر هفته بیشتر شوند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین