کد خبر: ۴۶۸۷۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
فراکسیون امید مجلس مطرح کرد:

نگرانی از وضعیت مهدی کروبی و درخواست برای پایان اعتصاب/مشورت با عارف و مطهری/موضوع به وزرای اطلاعات و کشور انتقال داده شد/وزیر بهداشت به عیادت کروبی می‌رود/موضوع در قوه قضاییه پیگیری می‌شود

تابش از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان اعتصاب غذای کروبی خبر داد
آفتاب‌‌نیوز :
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان دادن به موضوع اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح روند پیگیری موضوع اعتصاب غذای کروبی از سوی فراکسیون امید اظهار کرد: بعد از اینکه از موضوع اعتصاب غذای آقای کروبی مطلع شدیم ضمن مشورت با جناب دکتر عارف و آقای مطهری و جمعی از دوستان نماینده تماسی با آقای حسین کروبی داشتیم و صحت و سقم مطلب را جویا شدیم. ایشان اعتصاب غذای خشک از صبح امروز را تایید کرد ما نیز مراتب نگرانی خود را اعلام کردیم.

درخواست از مهدی کروبی برای پایان دادن به اعتصاب غذا

وی افزود: با توجه به اینکه آقای کروبی تازه آنژیو شده‌اند و باید داروی قلب و رقیق‌کننده خون را مصرف کنند و ممکن است عدم مصرف دارو مخاطراتی برای ایشان داشته باشد تقاضای دوستان این بود که به اعتصاب غذا پایان دهند و یا حداقل داروها را مصرف کنند. ایشان هم از پیگیری نمایندگان تشکر کردند و قرار شد موضوع را منتقل کنند و گفتند اصرار خانواده مصرف داروهاست.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: ما بلافاصله موضوع را به وزیر اطلاعات انتقال کردیم و خواستار پیگیری جدی شدیم. همچنین موضوع با وزیر کشور در میان گذاشته شد و قرار شد  از طریق رییس و مسئولین مربوطه در قوه قضاییه موضوع را پیگیری کنند. ضمناً قرار شد دکتر هاشمی وزیر بهداشت با توصیه دکتر عارف عیادتی از آقای کروبی داشته باشد.

تابش در پایان ابراز امیدواری کرد که با درایت مسوولان امر و در راستای پیگیری‌هایی که قبلا توسط کمیته منتخب نمایندگان عضو فراکسیون امید انجام شده بود و قولی که رئیس مجلس داده بود این مساله به نحوی حل شود که هم دغدغه خاطر مردم و خانواده آقای کروبی رفع شود و هم سلامتی ایشان به مخاطره نیفتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
گنه کرد دربلخ آهنگری به شوشترزدندگردن مسگری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
0
فقط نیاز به یه دستور داره....این همه بگیر ببند نداره...مشکل اینجاست که ارادهای ای برای پایان کینه نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین